محسن تنابنده و پایتخت ۵

محسن تنابنده و پایتخت 5

محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت با قرار دادن تصویر بالا در صفحه اجتماعی اش از پخش سری پنجم این سریال در ایام نوروز خبر داد. درادامه متنی که این هنرمند در صفحه اجتماعی اش قرار داده است را بخوانید.

, محسن تنابنده بازیگر نقش نقی در سریال پایتخت اینستاگرامش را با خبری از این مجموعه تلویزویونی به روز کرد.

محسن تنابنده با انتشار عکسی از سری پنجم این مجموعه نوشت:

دلتنگ خنده هاتونم
نوروز با پایتخت ۵مهمون خونه هاتون هستیم

خبر محسن تنابنده از پخش سریال پایتخت ۵ در نوروز امسال

آنطور که محسن تنابنده در صفحه اینستاگرامش نوشته است، پایتخت ۵ در ایام عید نوروز پخش خواهد شد.
پایتخت، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰ از همین شبکه پخش شد.
در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز ۱۳۹۲، سری سوم در سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴ در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش شد.

فصل پنجم این سریال ابتدا قرار بود در ماه رمضان ۹۶ پخش شود که به دلیل برخی از مشکلات این اتفاق رخ نداد. حال محسن تنابنده با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از پخش حتمی پایتخت ۵ در نوروز ۹۷ خبر دادپایتخت، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰ از همین شبکه پخش شد. در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز ۱۳۹۲ ، سری سوم در سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴ در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش گردید.

با وجود اینکه به اعتقاد برخی از منتقدین، جاذبه های این سریال به مرور کم شده و هواداران خود را تا حدودی از دست داده اما اخیراً عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی خبر از ساخت قسمت پنجم این سریال در صورت استقبال و درخواست مردم داده اند.

جام جم

myportal

۲۳ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی