محمد علیزاده در کنار خانواده

محمد علیزاده در کنار خانواده

در این بخش محمد علیزاده را میبینید که در کنار پدر و مادرش سلفی زیبایی گرفته و در صفحه اجتماعی اش قرار داده است. متن شاعرانه ای که در کنار این تصویر نوشته است بخوانید.

محمد علیزاده با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
٣۶ساله میشناسمشون، ٣۶ساله باهاشون زندگى میکنم،نفس میکشم،عشق میکنم

و لذت میبرم اگه احترام و محبتى پیش مردم دارم واسه اینه که بابا و مامانم پیش خدا خیلى احترام دارن هرچى تو این سالها بدست اوردم ,واسه اینه که خدا میخواسته من وسیله اى بشم واسه خوشحالى بابا و مامانم و سى و ششمین سال زندگیم در کنار پدر و مادرم تموم شد.خدایااااا شکرت.

محمّد علیزاده (۱۹۸۱)، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرای ایرانی است…

محمد علیزاده در ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در کرج به دنیا آمد. وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده‌است.

تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.

محمد علیزاده Mohammad Alizadeh متولد ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در اشتهارد کرج . وی مجرد است و همسری ندارد، او در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است. وقتی محمد علیزاده مهمان برنامه دورهمی بود ، مهران مدیری از او درباره ازدواج کردنش پرسید که این خواننده پاسخ داد: «نه هنوز، ان شاالله که پیش بیاید». مجری «دورهمی» بازهم پیگیر بود تا از ماجرای عاشق شدن علیزاده سردرآورد که موفق نشد!
تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد. آنطور که خودش نقل می‌کند در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار عاشق شده است و به آن افتخار می‌کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند. محمد علیزاده خواننده مردمی است و فوق العاده طرفدار دارد به گونه ای که میتوان وی را جزو ۳ خواننده ی محبوب و معروف کشور دانست .همچنین طرفداران وی به او القابی از نظیر=خدای احساس .صدای احساس و…….داده اند

myportal

۲۳ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی