سحر دولتشاهی در فیلمی جدید

سحر دولتشاهی در فیلمی جدید

در این تصویر سحر دولتشاهی را میبینید که در فیلم امیر ایفای نقش کرده است. این هنرپیشه سینما و تلویزیون به تازگی  در صفحه اجتماعی اش این تصویر را منتشر کرده  است. با خلاصه این فیلم در ادامه این بخش همراه شوید.

سحر دولتشاهی عکسی از خود و میلاد کی‌مرام را در صحنه‌ای از فیلم «امیر» به اشتراک گذاشت.

سحر دولتشاهی عکسی از فیلم «امیر» ساخته نیما اقلیما را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

در این عکس که به صحنه‌ای از فیلم اختصاص دارد، میلاد کی مرام و دولتشاهی حضور دارند.
فیلم «امیر» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

سحر دولتشاهی (زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران) بازیگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.
او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است. سحر دولتشاهی توانست در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد.

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال ۱۳۸۸ با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.
شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.
او در ۲۷ اسفند ۸۷ با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

myportal

۲۷ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی