سردار آزمون در میان خردسالان

سردار آزمون در میان خردسالان

 

در این تصویر سردار آزمون را میبینید که در کنار کودکان فامیل سلفی جالبی به ثبت رسانده است و در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است. ظاهرا علاقه زیادی به کودکان خردسال دارد.

سردار آزمون در اینستاگرام عکسی از بچه‌های فامیلشان را منتشر کرد.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و روبین کازان روسیه امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، تصویری با عنوان ” بچه‌های فامیل” منتشر کرد.

وی در این پست اینستاگرامی از این بچه‌ها به عنوان “جوجه هاى فامیل، خوشیاى فامیل” نام برد.

گفتنی است؛ سردار آزمون متولد دی ماه سال ۱۳۷۳ می‌باشد که در مهرماه ۱۳۹۱ از باشگاه سپاهان راهی روبین کازان روسیه شد. او اولین گل خود در روبین کازان را در دیدار لیگ اروپا و مقابل تیم مولده به ثمر رساند.

آزمون در اینستاگرام نوشت:

“جوجه هاى فامیل خوشیاى فامیل”

سردار آزمون؛ ستاره این روزهای فوتبال ایران، اوست. ستاره ای که در تیم جوانمرد نوجوانان در رقابت های آسیا خوش درخشید و نشان داد که می تواند یک سوپراستار باشد اما به جای اینکه باشگاه های ایرانی او را ببینند و به او میدان بدهند، این چشمان تیزبین خارجی ها بود که سردار را بدون حتی یک بازی باشگاهی جذب کردند تا آزمون از اروپا آغاز شود.

سردار آزمون

سردار آزمون سردار آزمون
سردار آزمون وقتی تنها ۱۷ سال داشت به لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعدادی شگرف از یک بازیکن شگفت انگیز و درخشش در سرمای روسیه. حالا او یک ستاره است، ستاره ای که جا پای بزرگان گذاشته و حالا همه دوست دارند بدانند که ستاره امروز چه گذشته ای داشته و از کجا آمد

صبحانه

myportal

۲۹ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی