متین ستوده و مراسم ازدواج

متین ستوده و مراسم ازدواج

متین ستوده در تازه ترین تصویر منتشرشده در صفحه اجتماعی اش از مراسم ازدواج در سریال لیسانسه ها خبرداد. این سریال از شبکه ۳ سیما پخش می شود و توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

, متین السادات ستوده با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش نوشت: بالاخره عروسی شد.

متین ستوده (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیگر زن ایرانی می‌باشد.

وی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده‌است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده‌است . وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل ،سریال غیرعلنی و فصل اول و دوم سریال لیسانسه‌ها به ایفای نقش پرداخته‌است فیلمهای سینمایی: زرد ۳۹۵

لیسانسه‌ها مجموعه تلویزیونی است که از شبکه سه سیما پخش شده‌است.
سروش صحت کارگردانی و ایمان صفایی به همراه او نویسندگی آن را بر عهده دارند.
این سریال در ۶۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته شده‌است. فصل دوم این سریال از ۴ آذر ۱۳۹۶ آغاز شد.

متین ستوده بازیگر زن ایرانی متولد ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ می باشد و ۳۲ سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است.

شروع بازیگری از زبان خودش : من در سنین کودکی به واسطه پدرم وارد عرصه بازیگری شدم. پدر من مدیر تصویر برداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و بخشی از فعالیت‌هایش به عرصه کودک و نوجوان مربوط می‌شد در ابتدا به دلیل موقعیت پدرم وارد کار بازیگری شدم و اگر پدرم نبود در سنین کودکی این اتفاق برایم نمی‌افتاد.

البته متین ستوده در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. و فعالیت حرفه ای خود را با حضور در همین کلاس های بازیگری شروع کرده است.

اولین مجموعه ای که در آن حضور یافت سریال سه دونگ سه دنگ بود اما او با سریال یادآوری توانست به خوبی دیده شود و بعد از آن هم حضور در سریال لیسانسه ها.

وی به تازگی چند اثر تلویزیونی را در حال پخش دارد : سریال لیسانسه ها در نقش ترانه و نقش راضیه در سریال سر دلبران که قرار است در رمضان ۹۶ پخش گردد.

آخرین خبر

myportal

۲۹ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی