چالش خوردن مواد شوینده در یوتیوب و شکایت تاید + فیلم و عکس

چالش خوردن مواد شوینده در یوتیوب

چالش خوردن مواد شوینده,چالش تاید پاد,چالش جدید خوردن مواد شوینده در یوتیوب

بعد از افتضاح نهنگ آبی، حالا جوانان غربی کار دیگری یاد گرفته اند و در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب مشغول خوردن مواد شوینده هستند. آنها در حال خوردن مواد شوینده از خود فیلم گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. این چالش به گونه ای است که این جوانان پس از اینکه مواد شوینده را می خورند و حال مناسبی ندارند ، با نام بردن از دیگر دوستان خود ، آنها را هم به چالش خوردن مواد شوینده دعوت می کنند.

چالش خوردن مواد شوینده,چالش تاید پاد,چالش جدید خوردن مواد شوینده در یوتیوب

چالش خوردن مواد شوینده یا تاید پاد ، جمعی از کاربران یوتیوب را تشکیل می دهد که بسته های حاوی مواد شوینده را سر می کشند . یویتیوب نیز گام هایی برای توقف انتشار این ویدئو ها برداشت.

در ۱۵ روز اول ژانویه ۲۰۱۸ حدود ۳۹ مورد استفاده نادرست از مواد شوینده توسط نوجوانان گزارش شد. سازمان مادر تاید به نام Protect & Gamble هم در این باره گفت : ما به شدت درباره گفتگو های انجام شده پیرامون استفاده عمدی و نادرست از شوینده های مایع نگران هستیم و با شبکه های اجتماعی یوتیوب مذاکراتی را آغاز کرده ایم تا محتوای مضری که ارتباطی با سیاست هایشان ندارد را حذف کنند. بسته های شوینده برای پاکسازی البسه تولید می شوند و هرگونه استفاده دیگر از آنها حتی برای شوخی غیر مجاز است.

چالش خوردن مواد شوینده,چالش تاید پاد,چالش جدید خوردن مواد شوینده در یوتیوب

این در حالی است که نوجوانان بعد از خوردن مواد شوینده، دهانی پر از کف و با سرفه غیر قابل کنترل مواجه می شوند . پزشکان گفته اند : این کار بیش از آنچه رفتار عجیبی باشد، کشنده است و خطرات جدی برای اعضای داخلی بدن در پی دارد.

چالش خوردن مواد شوینده

محمد امین اکرمی

۵ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی