بیوگرافی محمدرضا صفدریان سنگنورد کشورمان + تصاویر

 بیوگرافی محمدرضا صفدریان سنگنورد کشورمان + تصاویر

محمدرضا صفدریان نام ملی پوش یخ نورد کشورمان است که در رقابت های مختلف بین المللی برای کشورمان بارها و بارها افتخار آفرینی کرده است . در این مطلب میتوانید بیوگرافی محمدرضا صفدریان ملی پوش یخ نورد کشورمان را مطالعه نمایید . محمدرضا صفدریان زاده اصفهان می باشد و تحصیلات خود را در رشته برق صنعتی گذرانده است . وی اخیرا در مسابقات جهانی بخ نوردی در ساس فی کشور سوییس خوش درخشید و توانست مدال برنز این مسابقات در رده بزرگسالان را به خود اختصاص دهد . وی مهارت بالایی در ورزش های سنگنوردی و صخره نوردی دارد و از علاقه مندی های این ورزش کار خوب کشورمان می توان به سنگنوردی و صخره نوردی و شنا و بیلیارد و مسافرتهای ماجراجویی و کار اشاره کرد . همچنین قصد داریم در این مطلب افتخاران این ورزشکار خوب کشورمان را با هم مرور کنیم .

 محمدرضا صفدریان,بیوگرافی محمدرضا صفدریان,عکس محمدرضا صفدریان

بیوگرافی محمدرضا صفدریان

یخ‌نوردان کشورمان در مسابقات جام جهانی در «ساس فی» سوئیس با راه‌یابی به فینال مواد مختلف، خوش درخشیدند و در نهایت «محمدرضا صفدریان» یک مدال برنز ارزشمند را به عنوان اولین مدال انفرادی جهانی در رده بزرگسالان از آن ایران کرد.

شایان ذکر است؛ در ماده «سرعت» این مسابقات؛ «محمد رضا صفدریان»  توانست به مرحله فینال راه یاد و در نهایت موفق شد در جایگاه پنجم مسابقات قرار گیرد.

محمدرضا صفدریان ، یخنوردی ایرانی در رقابت‌های جام جهانی رابینستین ایتالیا توانست مدال طلای ماده لید را بر گردن آویزد.

محمدرضا صفدریان,بیوگرافی محمدرضا صفدریان,عکس محمدرضا صفدریان

او در این ماده بالاتر از یخنوردان روسیه و کره قرار گرفت.

صفدریلن پیش از این در مرحله نیمه‌نهایی نیز به عنوان نفر اول راهی فینال ماده لید شده بود.

محمدرضا صفدریان که از سال ۲۰۱۳ به عضویت تیم ملی یخ نوردی ایران را درآمده، سابقه شرکت در سیزده دوره مسابقات جهانی را داراست و در سال ۲۰۱۵ نائب قهرمان آسیا و در سال ۲۰۱۶ در مسابقات جام جهانی ایتالیا در گرایش لید رتبه هشتم و در گرایش سرعت رتبه پنجم جهان را کسب کرد.
همچنین این ورزشکار نخستین یخ نورد ایرانی است که توانسته به فینال مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهان در هر دو ماده سرعت و لید دست یابد.

محمدرضا صفدریان,بیوگرافی محمدرضا صفدریان,عکس محمدرضا صفدریان

myportal

۱۰ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی