بیوگرافی هرمان آکوالا فوتبالیست مدنظر باشگاه استقلال

بیوگرافی هرمان آکوالا فوتبالیست مدنظر باشگاه استقلال

هرمان تانگا اکوالا (Yves Ekwalla Herman) نام کامل بازیکن مطرح کامرونی است که مد نظر باشگاه استقلال تهران قرار گرفته است . استقلال تهران در لیگ جاری نتوانسته توسط مهاجمین خود به توفیق زیادی دست یابد به همین دلیل رو به گزینه های خارجی آورده است هواداران این تیم امیدوارند تا با آمدن یک مهاجم مطرح و شش دانگ خارجی مشکلات گل زنی این تیم حل شود . از بین گزینه های مطرح شده برای پر کردن جای سجاد شهباززاده آخرین گزینه این مهاجم سیه چرده کامرونی می باشد .البته این بازیکن سابقه بازی در تیم های مطرج اروپایی را ندارد و بیشتر فوتبال خود را در آسیا گذرانده است به همین دلیل قصد داریم شما را با زندگی نامه این مهاجم کامرونی که در صورت پشت سر گذاشتن تست های پزشکی به باشگاه استقلال تهران میپیوندد آشنا کنیم. بیوگرافی هرمان آکوالا را می توانید در ادامه این مطلب مطالعه نمایید .

   هرمان آکوالا,بیوگرافی هرمان آکوالا,استقلال تهران

بیوگرافی هرمان آکوالا

وی در تاریخ ۹ می ۱۹۹۰ میلادی به دنیا آمده است

هرمان تانگا اکوالا» مهاجم ۲۸ ساله کامرونی استقلال به زودی در تست های پزشکی این باشگاه شرکت می کند و در صورت عقد قرارداد در باقیمانده بازی های لیگ برتر این تیم را همراهی می کند.

او سابقه بازی در لیگ های کامرون، تایلند و چین را در کارنامه دارد.

هرمان از سال ۲۰۰۹ فوتبال حرفه ای را از لیگ کامرون آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ به تیم بوریرام تایلند پیوست و پس از آن به تیم لیفان چین پیوست و پس از یک فصل حضور در سال ۲۰۱۴ به تیم هاینیو نقل مکان کرد

هرمان آکوالا,بیوگرافی هرمان آکوالا,استقلال تهران

سال ۲۰۱۵ با رقم ۵۵۰ هزار یورو به تیم ژیچنگ رفت و بعد از ۲ سال حضور به هنگ کنگ منتقل شد.

در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۶۵۰ هزار یورو به تیم يینجیانگ تیانشان چین پیوست.
يینجیانگ تیانشان در سطح دوی فوتبال چین قرار دارد.

هرمان اکوالا قرار است در تست های پزشکی باشگاه شرکت کند و در صورت تایید با باشگاه استقلال قراردادی منعقد خواهد کرد؛

هرمان آکوالا,بیوگرافی هرمان آکوالا,استقلال تهران

لازم به ذکر است به نظر می رسد هرمان اکوالا تنها بازیکن آفریقایی نبوده که روز گذشته برای پیوستن به استقلال وارد تهران شده است و بازیکن دیگری به نام متئو روسیکی از کشور زیمبابوه نیز برای حضور در استقلال، در بامداد ۷ بهمن وارد کشور شده و قرار است به استقلال بپیوندد؛

اطلاعات زیادی از بازیکن زیمبابوه ای در دست نیست اما طبق شنیده ها او در تیمهای آفریقای جنوبی و تونسی سابقه بازی دارد و در پست مهاجم نیز به میدان می رود.

در هر صورت اگر در روزهای آینده نام این بازیکن نیز به عنوان بازیکن جدید استقلال رسانه ای شد چندان تعجب نکنید.

هرمان آکوالا,بیوگرافی هرمان آکوالا,استقلال تهران

myportal

۱۰ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی