دانلود نقشه مترو تهران جدید سال ۹۷ فایل pdf برای همه گوشی ها

دانلود نقشه مترو تهران ۹۷ جدید فایل pdf برای همه گوشی ها

دانلود نقشه مترو تهران 97,نقشه جدید مترو تهران سال 97,نقشه مترو تهران سال 97

جدیدترین و بروزترین نقشه مترو تهران در سال ۹۷ را می توانید در این مطلب از طریق یک فایل پی دی اف دریافت کنید. نقشه جدید مترو تهران با احتساب خط هفت ۷ یعنی ایستگاه یادگار امام و خطوط راه آهن شهری تهران و حومه بروزرسانی گردیده است و برای دانلود در پایان مطلب قرار داده شده است.

عکس نقشه مترو تهران سال ۹۷

دانلود نقشه مترو تهران 97,نقشه جدید مترو تهران سال 97,نقشه مترو تهران سال 97

جهت مشاهده نقشه جدید مترو تهران در سال ۹۷ بر روی عکس بالا کلیک کنید

دانلود نقشه مترو تهران ۹۷ / نقشه مترو تهران pdf 97

مترو تهران به مجموعه قطارهای شهری تهران و همچنین شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفته می‌شود. تا بهمن ماه سال ۱۳۹۶خ (ژانویه ۲۰۱۸م) این قطارها در هفت خط اصلی در حال تردد هستند که پنج خط آن (۱-۲-۳-۴-۷) درون‌شهری و دو خط دیگر (۵ و ۸) نیز برون‌شهری (میان کرج و با تهران) هستند. تا بهمن ماه سال ۱۳۹۶خ، درازا خطوط مترو بهره‌برداری شده برابر ۲۲۱ کیلومتر با ۱۱۸ ایستگاه می‌باشد و تعداد واگن‌های فعال در مترو تهران بیش از ۱۰۰۰ واگن می‌باشد که روزانه به‌طور میانگین بیش از ۳ میلیون مسافر را جابجا می‌کنند. مترو تهران به رکورد جابجایی ۴ میلیون مسافر در روز دست یافته‌است. آذر ماه سال ۱۳۹۶، تعداد سفر با متروی تهران از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر گذشت و به‌ اين ترتيب توانست تا از ركورد جمعیت فعلی دنیا عبور كند.

جهت دانلود نقشه مترو تهران سال ۹۷ می توانید از طریق فایل پی دی افی که در پایین قرار داده شده است، استفاده کنید و این فایل در همه گوشی های اندرویدی قابل استفاده خواهد بود.

” دانلود “

جهت مشاهده فایل pdf نقشه مترو تهران ۹۷ باید از نرم افزار adobe reader استفاده کنید . امیدواریم از فایل بروزرسانی شده نقشه مترو تهران جدید لذت ببرید . همچنین پیشنهاد می کنیم از مطلب دانلود نقشه مناطق تهران ۹۷ نیز بازدید کنید و برای مسیریابی های خود در شهر تهران از آن استفاده کنید.

نقشه جدید مترو تهران ۹۷

محمد امین اکرمی

۱۸ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی