سامانه کارا وام اشتغال روستایی در سال ۹۶ و ۹۷ Kara

سامانه کارا وام خود اشتغالی تسهیلات کارآفرینی روستایی

سامانه کارا,ثبت نام سامانه کارا,سامانه دریافت وام کارا

اخیراً سامانه کارا به جهت ارائه تسهیلات به طرح های اشتغالزایی و به عبارتی کارآفرینی ایجاد شده است که برای هر دو گروه سرمایه گذاران و کارآفرینان می باشد. عزیزان جهت ثبت نام در سامانه کارا و یا دریافت وام از طریق سامانه کارا در ادامه با پرتال دکتر سلام همراه باشید و در پایان این مطلب لینک ثبت نام سامانه کارا را کلیک کنید.

طبق بررسی‌های انجام شده متقاضیان باید با مراجعه به سامانه کارا وزارت کار نسبت به بارگذاری مدارک و فرم‌های طرح‌های کسب‌وکار خود برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

براساس مصوبه شماره ۳۷۵۹۷ مورخ ۹۶/۳/۳۱ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و در راستای اجرای ماده ۵ تصویب نامه کارگروه منتخب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغیه شماره ۱۳۹۰۰۳/۹۶مورخ ۹۶/۵/۸ بانک مرکزی ج.ا.ایران مبنی بر ارائه تسهیلات به طرحــهای اشتغالزاي ذیل برنامه اشتغال فراگیر از منابع بانکــــهای عامل منتخب و همچنین بر اساس بند (ب) مواد ۸ و ۹ تصویب نامه شماره ۱۰۳۸۹۸/ت ۵۴۶۹۱ه مورخ ۹۶/۸/۲۱ هیئت محترم وزیران موضوع آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، سامانه حاضر به منظور تسهیل در فرایند ارائه تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینان می باشد.

جهت ورود به سامانه کارا اینجا را کلیک کنید

محمد امین اکرمی

۲۲ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی