هزینه ثبت نام در برنامه دورهمی نحوه شرکت در دورهمی dorehami

هزینه ثبت نام در برنامه دورهمی نحوه شرکت در برنامه دورهمی مهران مدیری

هزینه ثبت نام در برنامه دورهمی,ثبت نام در برنامه دورهمی,نحوه ثبت نام در برنامه دورهمی

اگر شما نیز یکی از علاقه مندان به شرکت در برنامه دورهمی مهران مدیری هستید، حتما می خواهید از هزینه ثبت نام در برنامه دورهمی و نحوه شرکت در برنامه دورهمی بدانید. اینکه چگونه می توان در برنامه دورهمی شرکت کرد همیشه جزو سوالات بینندگان بوده است، در ادامه با ما همراه باشید تا به این مهم بپردازیم.

جهت شرکت در برنامه دورهمی باید به صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی مراجعه کنید. جالب است بدانید که عوامل برنامه دورهمی برای ضبط برنامه با انتشار فراخوان ثبت نام در صفحه اصلی اینستاگرام خود، از مخاطبان برای حضور در برنامه دعوت کردند و با استقبال بسیار مخاطبان و ثبت نام ۳ هزار نفری مواجه شدند.

بنابراین خیلی زود پایان این فراخوان اعلام شد و تا اطلاع ثانوی دسترسی به صفحه ثبت نام بسته شده است و برای اعلام فراخوان جدید باید منتظر ماند. حائز اهمیت است که شما می‌توانید برای حضور در برنامه تلویزیونی «دورهمی»، با مراجعه به صفحه اینستاگرام دورهمی «Dorehami» و کانال تلگرامی «Avvalmarket_Official» ثبت‌نام کنید.

شو تلویزیونی «دورهمی» با بیشترین جذب مخاطب در فضای استودیویی، در هر برنامه میزبان جمع کثیری از بینندگان می‌شود و از جمله برنامه هایی است که در بستر شبکه نسیم با حضور مخاطبان ضبط می‌شوند و مردم می توانند در فضای استودیویی همزمان با ضبط برنامه حضور داشته باشند.

نحوه شرکت در برنامه دورهمی

محمد امین اکرمی

۲۸ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی