کنسرت های نوروز ۹۷ / زمان، مکان و قیمت بلیت ها

کنسرت های نوروز ۹۷ / زمان، مکان و قیمت بلیت ها

کنسرت های نوروز 97,لیست کنسرت های نوروز 97,تاریخ کنسرت های نوروز 97

کنسرت های نوروز ۹۷ را از دست ندهید و از همین حالا برنامه ریزی کنید. عده ای از ۲۰ اسفند به بعد به سفر و تفریح به شهر های شمال کشور می روند ؛ عده ای نیز سفرهای خارجی را انتخاب می کنند و عده ای هم به دنبال کنسرت خواننده مورد علاقه شان هستند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، لیست کنسرت های نوروز ۹۷ را در پایین مشاهده کنید. از آنجا که در ایران کنسرت ها با محدودیت هایی مواجه است، اکثراً در اطراف ایران کنسرت های شان را برگزار می کنند و به طبع با افزایش یا کاهش قیمت دلار، قیمت بلیت کنسرت های نوروز ۹۷ و یا قیمت تورها تاثیر گذار است.

کنسرت های داخلی با حضور خوانندگان محبوب و مجاز کشور به یک موضوع داغ و پرطرفدار برای علاقه مندان به موسیقی شده است و قیمت آن نسبت به کنسرتهای خارج از کشور کم تر است و سریع تر و آسان تر می توانید به کنسرت و بلیت های خواننده مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

کنسرت های نوروز ۹۷ در ایران ( داخلی )

کنسرت های داخلی نوروز ۹۷ از تاریخ ۲۳ اسفند با کنسرت علیرضا قربانی شروع خواهد شد و آخرین کنسرت مربوط به خواننده محبوب جوانها، اشوان در روز ۱۰ فروردین ۹۷ می باشد. خوانندگانی که در سبک سنتی و کلاسیک، در ایام عید برنامه خواهند داشت.

کنسرت های نوروز 97,لیست کنسرت های نوروز 97,تاریخ کنسرت های نوروز 97

کنسرت های نوروز ۹۷ در کشور شامل کنسرت علیرضا قربانی، ارکستر سمفونیک تهران، ناصر چشم آذر و گروه ایستگاه، دنگ شو، رستاک، پالت، ناصر وحدتی، گروه داماهی و ناصر وحدتی در هتل بزرگ رامسر.

کنسرت های نوروز ۹۷ خارج از ایران : کنسرت حسن شماعی زاده و گوگوش، کنسرت ابی ۹ فروردین در استانبول، کنسرت ابی ۵ فروردین در تفلیس، کنسرت ابی ۳ فروردین در دبی، کنسرت سامی بیگی و اندی در ارمنستان ۳ فروردین.

کنسرت های نوروز ۹۷

محمد امین اکرمی

۵ اسفند ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی