جزئیات مرگ هومن سلیمی سرآشپز معروف / علت درگذشت وی

جزئیات مرگ هومن سلیمی سرآشپز معروف / علت درگذشت هومن سلیمی

جزئیات درگذشت هومن سلیمی,علت مرگ هومن سلیمی,مرگ هومن سلیمی سرآشپز معروف

هومن سلیمی یکی از کارشناسان محبوب و معروف برنامه های آشپزی که از دی ماه سال گذشته به بیماری سرطان دچار شده بود، پس از چندین ماه مبارزه با سرطان، درگذشت. هومن سلیمی یک سرآشپز حرفه ای، مهربان و مردی نمونه بود که تا آخرین لحظه در کنار همسرش بود. از خداوند برای این عزیز طلب مغفرت می کنیم.

علت درگذشت هومن سلیمی همانطور که در بالا گفته شد، بیماری سرطان بوده است و او یکی از کارشناسان معروف برنامه های آشپزی بوده است و در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه درگذشته است. به طرفداران و دوستداران وی تسلیت می گوییم. واکنش بازیگران نسبت به درگذشت هومن سلیمی آشپز را نیز در ادامه می خوانیم :

شهره سلطانی با انتشار عکسی از هومن سلیمی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت :

جزئیات درگذشت هومن سلیمی,علت مرگ هومن سلیمی,مرگ هومن سلیمی سرآشپز معروف

«هومن جان قطعا تو یکی از مهربونترین و بهترین مردهای این روزگار بودی و با رفتنت نه تنها زن و خانواده‌ات رو بلکه دوستانت رو هم تنها گذاشتی. امروز حدود ساعت ۷ صبح خبر رفتنت رو متوجه شدم و تا الان گیج بودم. امید داشتم اشتباه باشه ولی نه… گلبرگ جان می‌دونم و دیدم در تمام مراحل مریضی همیشه کنار هومن بودی. گلبرگ جان می‌دونم چقدر امید داشتی که هومن خوب بشه…. افسوس… چی می‌شه گفت؟ چطور می‌تونم تو رو تسلا بدم؟ امکان نداره… نمی‌شه فقط مثل همیشه باید گفت تسلیت… تسلیت… هرگز خاطرات مهربانی‌های هومن از یاد نمیره، هرگز… تسلیت…»

هومن سلیمی

همایون شهنواز

محمد امین اکرمی

۱۲ اسفند ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی