برنامه بازی‌ های دوستانه ایران تا جام جهانی ۲۰۱۸ لیست ۸ بازی

برنامه بازی‌ های دوستانه ایران تا جام جهانی ۲۰۱۸

برنامه بازی‌ های دوستانه ایران تا جام جهانی 2018

بازی های دوستانه ایران تا جام جهانی ۲۰۱۸ از ۲۶ اسفند ماه ۹۶ آغاز می شود و تا ۱۸ خرداد ۹۷ در مصاف با لیتوانی خواهد بود. ۸ بازی دوستانه ایران تا جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت خوبی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال است تا آمادگی خود را بررسی کنند.

برنامه بازی‌ های دوستانه ایران تا جام جهانی 2018

برنامه بازی های دوستانه ایران قبل از جام جهانی ۲۰۱۸

برنامه اردو ها و بازی‌ های دوستانه تیم ملی هماهنگ شده و  به همین جهت تیم ملی اولین دیدار دوستانه خود را مقابل لیبی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که این بازی در تاریخ ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود. این بازی قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود که طبق تصمیم فدراسیون فوتبال با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

بازی‌های دوستانه تیم ملی در ادامه در تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود. دیدار دوستانه ایران و الجزایر در تاریخ ۷ فروردین‌ماه ۹۷ در اتریش برگزار می‌شود و یکی از سه تیم تونس، سنگال و بوسنی هم در تاریخ دوم فروردین‌ماه به مصاف شاگردان کی‌روش خواهند رفت.

تیم ملی ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۹۷ مرحله بعدی اردوی خود را آغاز و در این اردو دیداری با ازبکستان برگزار خواهد کرد. ملی‌پوشان در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه نیز با یکی از تیم‌های سوریه، لبنان یا اردن مصاف خواهند داد. ۳۰ اردیبهشت‌ماه دیدار ایران و ترکیه در خاک ترکیه قطعی شده و ۷ خردادماه تیم ملی دیدار خداحافظی خود را در تهران انجام خواهد داد که این مسابقه با یکی از تیم‌های بزرگ و مطرح خواهد بود.

محمد امین اکرمی

۲۴ اسفند ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی