جزئیات رابطه ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن استورمی دنیلز

جزئیات رابطه ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن استورمی دنیلز

جزئیات رابطه ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن استورمی دنیلز,رابطه جنسی ترامپ با استورمی دنیلز,رابطه ترامپ با استفانی کلیفورد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که برای عدم افشای روابط نامشروع جنسی خود با بازیگر فیلم های مبتذل، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به وی پرداخت کرده بود، باز هم توسط همین بازیگر، استفانی کلیفورد با نام مستعار استورمی دنیلز افشا شد.

این حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری از طرف وکیل ترامپ به استورمی دنیلز در زمان انتخابات ۲۰۱۶ پرداخت شد تا قبل از برگزاری انتخابات حرفی به میان نیاورد؛ جالب است بدانید رابطه نامشروع ترامپ با استفانی کلیفورد یکسال پس از ازدواجش با ملانیا در سال ۲۰۰۶ بوده است.

جزئیات رابطه ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن استورمی دنیلز,رابطه جنسی ترامپ با استورمی دنیلز,رابطه ترامپ با استفانی کلیفورد

رابطه ترامپ با استفانی کلیفورد ( استورمی دنیلز )

استورمی دنیلز که نام اصلی او”استفانی کلیفورد” است در مصاحبه با برنامه “شصت دقیقه” جزئیات رابطه ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن استورمی دنیلزشبکه خبری “سی بی اس” آمریکا که یکشنبه شب از این شبکه پخش شد، جزییات رابطه خود با ترامپ و دلیل سکوت خود در طی این سال‌ها را تشریح کرد.

او گفت که در سال ۲۰۰۶ درست یک سال پس از ازدواج ترامپ با ملانیا، با ترامپ در حاشیه یک تورنمنت گلف در ایالت نوادا رابطه جنسی داشته است. او تاکید کرد تنها یک بار با ترامپ رابطه داشته است.

دنیلز گفت پس از آن رابطه تا یک سال بعد ۲۰۰۷ تماس‌های تلفنی او با ترامپ ادامه داشته و ترامپ این تماس‌ها را از اطرافیان خود مخفی نگه نمی‌داشته است.

به گفته دنیلز او در سال ۲۰۱۱ تصمیم داشته جزییات رابطه خود با ترامپ را در ازای دریافت ۱۵ هزار دلار با یک نشریه در میان بگذارد، اما تهدید یک فرد ناشناس در پارکینگ باشگاه بدنسازی و همچنین تهدید ” مایکل کوهن” وکیل ترامپ علیه نشریه مبنی بر شکایت از آن در صورت چاپ مطلب، او را از این تصمیم منصرف کرده است.

استورمی دنیلز می گوید: من در پارکینگ باشگاه بدنسازی همراه دختر کوچک بودم و در حال بیرون آوردن کالسکه و وسایل دختر کوچکم از صندوق عقب ماشین بودم که مردی به من نزدیک شد و گفت: ترامپ را راحت بگذار. فراموش کن! بعد او خم شد و به دخترم نگاه کرد و گفت: چه بچه نازی. جای تأسف خواهد بود اگر اتفاقی برای مادرش بیفتد.”

به گفته دنیلز این تهدید باعث شد تا او از افشای رابطه‌اش با ترامپ منصرف شود و نگرانی درباره سلامت دخترش و خودش در نهایت او را مجاب کرد که ۱۱ روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل ترامپ با امضای قراردادی از سخن گفتن درباره رابطه‌اش خودداری کند.

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن قرارداد امضا شده خود با وکیل ترامپ را بی‌ارزش خوانده و دلیل آن را عدم امضای ترامپ پای آن دانست.

ترامپ و وکیل او اظهارات استورمی دنیلز را رد کرده اند. همچنین وکیل ترامپ از این زن به خاطر آنچه که نقض قرارداد امضا شده خوانده به دادگاه شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت ۲۰ میلیون دلاری شده است.

رابطه ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن

محمد امین اکرمی

۷ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی