پیام رسان ایتا eitaa قابلیت های ایتا و دانلود ایتا برای اندروید

پیام رسان ایتا eitaa قابلیت های ایتا و دانلود ایتا برای اندروید

پیام رسان ایتا,دانلود ایتا برای اندروید,دانلود پیام رسان ایتا

طبق اخبار منتشره قرار است پیام رسان ایتا به عنوان نرم افزار جایگزین تلگرام معرفی شود و از این پس کاربران ایرانی از پیام رسان ایتا که دارای امکانات مشابه و به نوعی کپی داخلی تلگرام می باشد، استفاده کنند.

همانطور که می دانید علاالدین برودجردی گفته است تلگرام تا پایان فروردین ماه ۹۷ از دسترس خارج خواهد شد و حتی نسخه تلگرام ایکس که قابلیت فیلتر ندارد نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود و فیلتر می گردد.

همانطور که از تمامی امکانات تلگرام با خبر هستید، این نوید را به شما کابران می دهیم که در پیام رسان ایتا هم می توانید به چنین امکاناتی دسترسی داشته باشید. ایجاد گروه بصورت نامحدود و ساختن کانال در این پیام رسان به خوبی گنجانده شده است. چت کردن های خصوصی و امن یکی دیگر از قابلیت های پیام رسان ایتا معرفی شده است.

قابلیت های پیام رسان ایتا

رابط کاربری مشابه تلگرام (آشنا!)

یکی از دشواری‌ های کار با نرم ‌افزارهای جدید، غیر ملموس بودن محیط کاربری آن‌ ها برای مخاطبان است. نرم‌ افزار ایتا از طراحی ساده و آشنایی بهره برده ‌است که کار با آن، تجربه لذت بخشی را برای عموم مخاطبان فراهم می‌کند.

پیام رسان ایتا,دانلود ایتا برای اندروید,دانلود پیام رسان ایتا

کاهش حجم مصرفی اینترنت

بر طبق آمار، بیشترین ترافیک مصرفی کاربران اینترنت در پیام‌ رسان‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی مصرف می‌شود. استفاده از ایتا موجب صرفه ‌جویی ۵۰ درصدی در هزینه اینترنت کاربران این نرم‌ افزار می‌شود.

پیام رسان ایتا,دانلود ایتا برای اندروید,دانلود پیام رسان ایتا

نسخه وب و مولتی پلتفرم

ایتا نرم افزاری با قابلیت دسترسی از طریق دستگاه ‌های مختلف (مولتی پلت‌فرم) است. نسخه اندروید ایتا از طریق سایت اختصاصی یا فروشگاه‌های اندرویدی قابل دانلود است. نسخه وب نیز به صورت ریسپانسیو و از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.

پیام رسان ایتا,دانلود ایتا برای اندروید,دانلود پیام رسان ایتا

کانال های درختی

از ویژگی های مهم پیام رسان ایتا ساخت کانال های درختی یا زیرمجموعه ای است. این قابلیت که نسل جدید کانال ها محسوب می شود ویژگی های خوب مانند دسته بندی مالب، تعیین زیرمنو و یا ارسال زمان بندی شده را در اختیار شما قرار می دهد. حذف اتومات مطالب و ارسال متن های طولانی از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید. گفتنی است این ویژگی ها به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده شده است.

فضای ابری برای فایل ها

داشتن فضای ابری از ویژگی های مهم دیگر این پیام رسان ایرانی محسوب می شود که می توانید هر نوع فایلی را برای خود ذخیره سازی کنید و در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید.

دانلود پیام رسان ایتا نسخه اندروید، وب و ویندوز

جهت دانلود نسخه اندروید ایتا بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ورود به مارکت کافه بازار با کلیک بر روی گزینه نصب، اپلیکیشن را نصب کنید.

دانلود ایتا برای اندروید

همچنین شما عزیزان اگر به دنبال اپلیکیشن های محبوب و کاربردی دیگر نیز هستید، می توانید با کلیک بر روی لینک زیر اول مارکت دورهمی را نیز بر روی گوشی خود داشته باشید.

اول مارکت

پیام رسان ایتا

محمد امین اکرمی

۱۳ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی