افزایش ممبر سروش افزایش اعضای کانال های سروشی اختصاصی

افزایش ممبر سروش افزایش اعضای کانال های سروشی اختصاصی

افزایش ممبر سروش,افزایش ممبر کانال سروش,افزایش ممبر پیام رسان سروش

نرم افزار سروش، پر مخاطب ترین نرم افزار پیام رسان ایرانی است که اخیراً در حال پیشرفت است و می توان به نوعی به آن امیدوار بود اما راه درازی در پیش دارد. از این بحث ها که بگذریم، از آنجا که یک پیام رسان جدید فرصتی تازه برای شروع کسب و کار و حتی فرصتی طلایی برای افزایش ممبر کانال می باشد ؛ چراکه هنوز کاربران با انبوه کانال ها مواجه نشده اند.

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در پیام رسان سروش دارای کانال می باشید و به فکر افزایش ممبر سروش خود هستید، در این مطلب با نگارنده پرتال دکتر سلام همراه باشید تا شیوه ای کاربردی برای افزایش ممبر کانال سروش به صورت غیر واقعی و یا فیک را بررسی کنیم.

بسیاری از کسب و کارها در افزایش ممبر پیام رسان ها به روش تقلبی میباشد و از کیفیت پایینی برخوردار است .اگر صاحب یک کالا و یا خدمات هستید و قصد دارید مشتری واقعی جذب کنید این روش افزایش تقلبی اعضا به درد شما نمیخورد جز اینکه به ظاهر تعداد اعضا را بالا برده باشید هیچ سودی نخواهد داشت .

اما اگر میخواهید با این روش به صورت غیر مستقیم اقدام به جذب ممبر واقعی کنید بسیار موثر خواهد بود , این که میگوییم غیر مستقیم مثلا اگر در پیام رسان سروش کانالی دارید اگر از روش ما استفاده کنید و وقت و زمان اختصاص دهید مطمئن باشید در جذب ممبر واقعی سروش موفق خواهید بود .

افزایش ممبر بدون ریزش در پیام رسان سروش

شاید شما هم تعدادی از سایت های فروش شماره مجازی را دیده اید که از کشور های مختلف شماره مجازی می فروشند. این کار واقعاً به چه دردی می خورد؟ ما در این روش به شما یاد خواهیم داد که چه طور شماره مجازی رایگان و واقعی دریافت کنید و با آن اقدام به افزایش ممبر سروش یا کانال سروش خود کنید .

اگر به صورت خلاصه بگویم شما با شماره مجازی در واقع صاحب یک سیم کارت مجازی خواهید شد که قابلیت حداقل امکانات یعنی دریافت پیامک را در خود به صورت پیشفرض خواهد داشت / بنابراین تا این جای کار به همین سادگی متوجه شده اید که اگر یکی از این شماره ها را از آن خود کنید میتوانید با آن وارد پیام رسان سروش شده و اکانتی جدید بسازید و وارد هر کانالی از جمله کانال سروش خود شوید ( اصل مطلب افزایش ممبر سروش همین است  ) /پس اگر موافق هستید بیایید با هم شروع به ساخت و ایجاد شماره مجازی رایگان دائمی و بدون قعطی کنیم .

receive-a-sms.com

http://sms-receive.net/

https://www.receivesmsonline.net/

http://hs3x.com/

http://receivesmsonline.com/

http://receivefreesms.net/

https://www.textmagic.com/free-tools/receive-free-sms-online

https://www.textnow.com

افزایش ممبر کانال به صورت واقعی در سروش

یک روش دیگر نیز وجود دارد که به یکباره تعداد اعضای کانال شما را افزایش می دهد، این روش واقعی است و تمامی کاربران ایرانی هستند: از جمله add  کردن حدود ۵۰۰ نفر از مخاطبینی که داخل گوشی تلفن همراه شما میباشند و همگی پیام رسان سروش را نصب دارند میباشد که این روش ریزش مخاطبین و اعضای زیادی را برای کانال هایی خواهند داشت که مخاطبین تمایلی به استفاده از آن را نخواهند داشت و اخیرا دیده شده برخی افراد اقدام به فروش این اعضا می کنند پس مراقب باشید.

روش دیگر افزایش اعضای کانال در نرم افزار سروش، تبلیغات است. به مرور با افزایش اعضای این اپلیکیشن بستر تبلیغات برای کانال های تازه ورود، بهترین زمان ممبرگیری است.

افزایش ممبر سروش

همچنین اگر یکی از کاربران سروش هستید و به دنبال کانال های جذاب و پرمخاطب این نرم افزار می گردید، مطلب زیر را نیز مطالعه کنید :

کانال های سروش

محمد امین اکرمی

۱۶ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی