تاریخ امتحانات نهایی خرداد ۹۷ بخاطر ماه رمضان تغییر می کند؟اطلاعیه

تاریخ امتحانات نهایی خرداد ۹۷ بخاطر ماه رمضان تغییر می کند؟

تاریخ امتحانات نهایی خرداد 97 بخاطر ماه رمضان تغییر می کند؟

از آنجا که خرداد ماه امسال با ماه رمضان مصادف شده است، دانش آموزان دوست دارند امتحانات جا به جا شده و دیرتر برگزار شوند تا در ماه رمضان و با روزه گرفتن، درس خواندن مشکل می شود.

اما رئیس آموزش و پرورش درباره تغییر زمان امتحانات نهایی خرداد ماه گفت: باید طبق قانون امتحانات را برگزار کنیم و اجازه جا به جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا به علت تقارن ماه رمضان با زمان برگزاری امتحانات خردادماه، امکان جا به جایی زمان امتحانات نهایی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: باید طبق قانون امتحانات را برگزار کنیم و اجازه جابه جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

مطالعه کنید : برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۷

وی افزود: راه حل جایگزینی برای این امر وجود ندارد و نمی‌توانیم امتحانات را یک ماه زودتر و در اردیبهشت برگزار کنیم زیرا تدریس کتب درسی تا آن زمان به اتمام نمی رسد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داده و شاهد برگزاری امتحانات نهایی در ایام روزه‌داری بوده‌ایم عنوان کرد: امتحانات نهایی سال تحصیلی جاری از اول خرداد ماه شروع و تا ۲۷ ام این ماه ادامه خواهد داشت.

تاریخ امتحانات نهایی خرداد ۹۷ بخاطر ماه رمضان تغییر می کند

محمد امین اکرمی

۱۸ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی