پاداش ۸۰۰ میلیونی پایان خدمت در وزارت نفت/سقف آن چقدر است

پاداش ۸۰۰ میلیونی پایان خدمت در وزارت نفت

پاداش 800 میلیونی پایان خدمت در وزارت نفت

جزئیات پاداش ۸۰۰ میلیونی پایان خدمت در وزارت نفت چیست ؟ وزیر نفت که در پایان سال ۹۶ پنج نفر از معاونان خود را بازنشست کرده است ؛ به طور میانگین ۸۰۰ میلیون تومان به آنها پاداش پایان خدمت پرداخت کرده است.

نادر قاضی‌پور در خصوص بازنشسته شدن تعدادی از معاونین وزیر نفت، گفت :

اخبار واصله حاکی از این است که وزیر نفت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ پنج تن از معاونان خود را بازنشست کرده و به‌صورت میانگین ۸۰۰ میلیون تومان به هر کدام از آنها پاداش پایان خدمت پرداخت کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از پرداخت پاداش پایان خدمت مجددا در سال جدید با این افراد قرارداد همکاری منعقد شده است، گفت:

این اقدام وزارت نفت با روح سیاست کلی دولت آقای روحانی همخوانی ندارد؛ این افراد یا نباید بازنشسته می‌شدند و اگر بازنشسته شده‌اند نباید مجددا قرارداد همکاری با آنها بسته می‌شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در پایان با تاکید بر اینکه پاداش پرداختی به این افراد بین ۶۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد:

به دلیل اینکه سقف پرداخت پاداش پایان در بودجه سال ۱۳۹۷ مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان است این افراد را قبل از سال ۱۳۹۷ بازنشسته کرده‌اند.

پاداش ۸۰۰ میلیونی پایان خدمت در وزارت نفت

محمد امین اکرمی

۲۰ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی