استوری آشر خواننده آمریکایی و گوش دادن به آهنگ های امین حبیبی

استوری آشر خواننده آمریکایی و گوش دادن به آهنگ های امین حبیبی

استوری آشر خواننده آمریکایی و گوش دادن به آهنگ های امین حبیبی

امین حبیبی که چندی پیش آهنگ بی قرار را منتشر کرده است، توسط یکی از خوانندگان بزرگ آمریکایی یعنی آشر ( Usher ) به گوش جهان رسید. آشر که در یک استوری و در پشت صحنه این استوری آهنگ بی قرار امین حبیبی را گوش می کرد، به این خواننده ابراز علاقه کرد.

این استوری به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و برای خیلی‌ها جالب بود که این خواننده با یک آهنگ ایرانی از خود فیلم گرفته و در استوری منتشر کرده است.

حقیقتاً نمی‌دانم و داستان خاصی ندارد اما برای خودم جالب بود. امروز از طریق پیام‌های مردم متوجه شدم که آشر با آهنگ بی‌قرار استوری گذاشته است. این موضوع از این جهت برایم جالب بود که این خواننده با میزان مخاطب و افتخاراتی که در سطح دنیا دارد، موسیقی من را به این شکل شنیده و منتشر کرده است.

طی ساعات اخیر پیام‌های زیادی دریافت کرده‌ام و اینکه یک خواننده خارجی این کار را کرده برایشان جالب بوده است. موضوع جالب این است که برخی از همکاران خود من به غیرحرفه‌ای ترین شکل ممکن پیام فارسی زیر پست آشر قرار می‌دهند و از من بدگویی می‌کنند. این موضوع برایم خنده‌دار است و جای تأسف دارد.

کامنت امین حبیبی در صفحه اینستاگرام آشر usher

شاید این کار را انجام دهم. تأکید می‌کنم که تا این لحظه هیچ کامنتی در صفحه آشر ننوشته‌ام و تنها صفحه‌ای که خودم مدیریت آن را بر عهده دارم aminhabibiphoto و تنها کانال تلگرام من هم aminhabibichannel  است.

استوری آشر

محمد امین اکرمی

۲۲ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی