بررسی پژو ۲۰۷ کراس | بازه قیمتی و پلاستیک اضافه شده به خودرو

بررسی پژو ۲۰۷ کراس | بازه قیمتی و پلاستیک اضافه شده به خودرو

پژو 207 کراس,قیمت 207 کراس,بررسی 207 کراس

پژو ۲۰۷ کراس که به تازگی در چین معرفی شده است، نشان از این مسئله دارد که نه تنها پژو ۲۰۷ در ایران تدام تولید دارد، بلکه در چین هم در حال حاضر تولید می شود. در نسخه کراس ۲۰۷ شاهد پلاستیک های اضافه شده به دور خودرو هستیم و پژو ۲۰۷ کراس بر پایه همان مدل قدیمی پژو ۲۰۷ ساخته شده است.

پژو 207 کراس,قیمت 207 کراس,بررسی 207 کراس

گفتنی است که “پژو ۲۰۷ کراس” با پلاستیک‌های مشکی رنگ اضافه، برپایه همان پژو ۲۰۷ قدیمی ساخته شده است که هم اکنون با سرمایه گذاری مشترک گروه خودروسازی “پژو/ سیتروئن” و شرکت “دانگ فنگ” در کشور چین باز طراحی شده و تولید می‌شود که برای مدل‌های پایه آن قیمت ۷۴ هزار و ۸۰۰ یوان و همچنین برای مدل‌های فول آپشن پژو ۲۰۷ کراس نیز قیمت ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ یوان در نظر گرفته شده است.

پژو 207 کراس,قیمت 207 کراس,بررسی 207 کراس

در واقع این اختلاف قیمت به خاطر آپشن‌های زیاد و متنوع نیست، بلکه دلیل اصلی آن می‌تواند بکارگیری دو پیشرانه مختلف درکنار دو جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک باشد که پیشرانه اول با حجم ۱٫۴ لیتری، قادر به تولید ۷۶ اسب بخار قدرت و حداکثر ۱۲۰ نیوتن متر گشتاور است، اما گزینه دوم همان پیشرانه نام آشنای ۱٫۶ لیتری TU5 خواهد بود که درست همانند نمونه‌های داخل کشور، توان خروجی آن معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم معادل ۱۴۲ نیوتن متر عنوان شده است.

قیمت ۲۰۷ کراس

همچنین پیشنهاد می کنیم خودروی جدید مدیران خودرو را نیز مطالعه کنید :

مشخصات فنی تیگو ۸

محمد امین اکرمی

۲۶ فروردین ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی