ماجرای قتل سلاله دختر بچه گلستانی ۵ ساله آق قلایی و عکس قاتل

ماجرای قتل دختر بچه گلستانی ۵ ساله آق قلایی و عکس قاتل وی

ماجرای قتل دختر بچه گلستانی 5 ساله آق قلایی و عکس قاتل وی

قتل دختر بچه گلستانی ۵ ساله توسط فردی معتاد و شرور / خفگی دختر بچه آق قلایی: فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: قاتل دختر بچه ۵ ساله ساکن یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.( عکس قاتل سلاله را در بالا مشاهده می کنید )

‌سرهنگ مجید زائری اظهار کرد: بعد از ظهر ‌روز پنج شنبه ناپدید شدن دختر بچه‌ای ۵ ساله به نام سلاله در روستای گری از توابع شهرستان آق قلا به پلیس اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله جستجوی مامورین انتظامی برای یافتن دختر بچه آغاز شد و در کمتر از دو ساعت فردی ۴۰ ساله در مراتع اطراف روستا شناسایی و دستگیر شد.

زائری با اشاره به پیدا شدن جسد کودک در مراتع این شهرستان، ‌تصریح کرد: فرد دستگیر شده در اعترافات اولیه به بزه انتسابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ماجرای قتل دختر بچه گلستانی 5 ساله آق قلایی و عکس قاتل وی

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا اظهار کرد: علت اولیه قتل خفگی تشخیص داده شده است. جزئیات بیشتر درخصوص نحوه قتل پس از بررسی پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، رامین نور قلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود در خصوص قتل این دختربچه نوشت: خبرها حاکی از آن است که فردی معتاد این دختر کوچک را ربوده و با بستن دست، پا و دهانش در خرابه‌ای رها کرده است. پس از مشکوک شدن و بازجویی و پیدا کردن محل آن دختر بچه معصوم، متأسفانه پلیس و خانواده وی با پیکر بی‌ جان او روبه رو شدند.

‌قاتل سلاله سابقه شرارت داشت و مردم روستا از دستش عاصی بودند

ماجرای قتل دختر بچه گلستانی 5 ساله آق قلایی و عکس قاتل وی

پدر بزرگ سلاله هم ‌با اشاره به جزئیات پیدا شدن جسد نوه‌اش، گفت: قاتل سلاله سابقه شرارت داشت و مردم روستا از دستش عاصی بودند.

عبدالناصر گری در گفت و گو با ایسنا-‌ اظهار کرد: ساعت ۱۱ و نیم صبح ‌روز پنج شنبه متوجه شدیم که سلاله گم شده و خبری از آن نیست.

وی افزود: بلافاصله با در جریان گذاشتن پلیس و جستجو کردن، فردی که به او مشکوک بودیم را پس از چهار ساعت پیدا کردیم.

پدربزرگ سلاله با اشاره به اینکه قاتل سابقه شرارت نیز داشته است، تصریح کرد: تمام افراد منطقه از دست این فرد عاصی بودند. ما سریع به فکر افتادیم که حتما کار آن باشد و این باعث شد تا به او شک کنیم.

گری ادامه داد: قاتل پس از ربودن سلاله، او را به یکی از انبارهای منطقه منتقل کرد و دست و پایش را بست و سلاله به دلیل خفگی جانش را از دست داد.

ماجرای قتل سلاله دختر بچه گلستانی ۵ ساله

محمد امین اکرمی

۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی