داریوش اسدزاده بازنشست شد

داریوش اسدزاده درباره ی این وضعیت خود چنین گفت: خانه سبز ما دیگر مثل قبل سبز نیست .سن بالا و مشکلات آن مانع ادامه راه سبز بازیگری من شده و ترجیح میدهم که ما بقی این راه را در خانه بگذزونم. وی در همین راستا اضافه کرد: این روزهابا استراحت کردن و گهگاهی کتاب خواندن سرگرم میشوم.

داریوش اسدزاده

بازیگر سریال “خانه سبز” با اشاره به دلتنگی خود برای بازگشت به بازیگری تاکید کرد: به شدت دلتنگ بازیگری هستم. مگر می‌شود بعد از این همه سال بازیگری دلتنگ نشد؟ فارغ از بی حوصلگی حال بد جسمانی، این کارهایی که امروز در سینما می بینم به درد من نمی خورند که بخواهم به بازی در آنها فکر کنم.
داریوش اسدزاده  با اشاره به وضع نامطلوب سینما اضافه کرد: همه چیز در سینما تغییر کرده است. من سینمای امروز را دوست ندارم. گاهی به خودم می‌گویم با این وضعیت فعلی بهتر که در خانه بمانم و در این کارها بازی نکنم.
بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با تاکید بر رشد تئاتر طی سالهای اخیر ادامه داد: مردم این روزها بیشتر از سینما تئاتر را ترجیح می دهند. مردم ما باهوش هستند و می دانند چه چیزی ارزش دیدن دارد.
اسدزاده دلیل خانه نشینی خود را کیفیت پایین آثار دانست و خاطرنشان کرد: خیلی دلم می خواهد دوباره با همان انرژی و قدرت به بازیگری برگردم. هشتاد سال از عمرم را در بازیگری بوده ام اما با وضعی که امروز در سینما می بینم ترجیح می دهم خانه نشین شوم.

داریوش اسدزاده (زاده ۱ آذر ۱۳۰۲، کرمانشاه) بازیگر تئاتر، فیلم و سریال ایرانی می‌باشد. وی از حدود ۲۰ سالگی اقدام به ورود به عرصه بازیگری نمود و تأثیر گذارترین اثر نمایشی وی را می‌توان مجموعه تلویزیونی خانه سبز و همچنین سمندون دانست.وی در حال حاضر مشغول نگارش کتاب تهران قدیم به روایتی نو که از زبان هیچ‌یک از نویسندگان به تحریر در نیامده است و همچنین نگارش تاریخ سینما را در دست دارد.

myportal

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی