علت مرگ پاتریشیا موریسون ستاره کهنه کار هالیوودی + عکس

علت مرگ پاتریشیا موریسون ستاره کهنه کار هالیوودی + عکس

علت مرگ پاتریشیا موریسون,مرگ پاتریشیا موریسون,دلیل مرگ پاتریشیا موریسون

پاتریشیا موریسونPatricia Morison ) هنرپیشه اهل ایالات متحده در سن ۱۰۳ سالگی بر اثر کهولت سن در خانه خود از دنیا رفت. وی متولد سال ۱۹۱۵ بوده است. فعالیت حرفه ای پاتریشیا موریسون تا سال ۱۹۸۹ بوده است.

آثار برجسته پاتریشیا موریسون همچون “کت، مرا ببوس” و “پادشاه و من” می باشد. او دختر بازیگر و نمایش نامه نویش معروف، ویلیام موریسون و سلنا فراسر، یکی از ماموران عملیاتی بریتانیا طی جنگ جهانی اول بود.

پاتریشیا موریسون پس از به اتمام رساندن دوره دبیرستان در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد و برای اولین بار در یک نمایش خانگی موزیکال به نام ‘Don’t Mind the Rain’ بازی کرد.

اولین ‘Persons in Hiding’ نام داشت که در سال ۱۹۳۹ بازی کرده بود. او تا سال ۱۹۴۸ در فیلم‌های بسیاری بازی کرد و در این سال دوباره به تئاتر بازگشت. ده ۵۰ و ۶۰ موریسون بیشتر در نقش‌های تلویزیونی فعالیت کرد که ‘The Cases of Eddie Drake’ یکی از قابل توجه‌ترین فیلم‌های تلویزیونی او در این سالها محسوب می‌شود.

او آخرین نقشش را سال ۱۹۸۹ در اپیزودی از «به سلامتی» ایفا کرد. موریسون اواخر عمر خود به علایق دوران کودکی‌اش یعنی نقاشی پرداخت و چندین گالری در لس‌آنجلس، نیویورک و ژاپن برگزار کرد.

این بازیگر آمریکایی، هیچ گاه ازدواج نکرد و در طول زندگی خود همیشه از تئاتر حمایت کرد.

پاتریشیا موریسون

محمد امین اکرمی

۱ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی