جزئیات کامل دستگیری بازیکن سابق پرسپولیس به جرم قتل چیست؟

جزئیات کامل دستگیری بازیکن سابق پرسپولیس به جرم قتل چیست؟

جزئیات کامل دستگیری بازیکن سابق پرسپولیس به جرم قتل چیست؟

بازیکن سابق پرسپولیس، ابراهیم اسدی که قبلا گل قهرمانی این تیم در اولین دوره لیگ برتر را به ثمر رسانده بود، به دلیل سانحه رانندگی، بازداشت شد. ابراهیم اسدی می گوید این موضوع برای ۱۲ روز پیش است و حالا با جزئیات غیر واقعی منتشر شده است.

هنوز اطلاعات زیادی از چگونگی وقوع این اتفاق منتشر نشده است. عده‌ای از پیشکسوتان پرسپولیس به منظور پادرمیانی برای حل مشکل این بازیکن سابق وارد عمل شده‌اند.

ابراهیم اسدی بازیکن سابق پرسپولیس ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: موضوع مطرح شده برای ۱۲ روز پیش است که من قصد داشتم به تمرین پیشکسوتان پرسپولیس بروم که با یک مردی که از ماشین بیرون آمده بود تصادف کردم و متاسفانه راننده در اثر برخورد با ماشینم فوت کرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه زمان سانحه تصادف شب بود همان شب پلیس مرا در کلانتری نگه داشت و با گذاشتن سند آزاد شدم. پلیس راهبر مرا مقصر دانسته است چرا که راننده را عابر پیاده دانسته است و اکنون هم پرونده ام در دادگستری تشکیل شده است.

اسدی بیان کرد: من به خاطر اینکه شب بود متوجه حضور راننده پراید نشدم واو بر اثر برخورد با ماشینم فوت کرد. از مرگ راننده پراید متاثر شدم اما سانحه رانندگی برای هر فوتبالیستی رخ می دهد و یکی از روزنامه ها این سانحه رانندگی را بعد از مدتی امروز منتشر و به دروغ این حادثه را قتل غیر عمد اعلام کرد.

دستگیری ابراهیم اسدی به جرم قتل

محمد امین اکرمی

۱۱ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی