لیست کنسرت های تیر ۹۷ خوانندگان پاپ در تهران و سایر شهرستانها

لیست کنسرت های تیر ۹۷ خوانندگان پاپ در تهران و سایر شهرستانها

کنسرت های تیر 97,کنسرت تیر 97,لیست کنسرت های تیر 97

کنسرت های تیر ۹۷ را از دست ندهید، چراکه بسیاری از خوانندگان پاپ کشور در تابستان کنسرت های متعددی در شهر های مختلف کشور برگزار می کنند. گروه مهر عاطفه – ویژه بانوان، کنسرت اشوان، علیرضا طلیسچی، سیمین غانم، فرزاد فرزین، مهدی جهانی و حسن ریوندی در تهران و سایر شهرستانها کنسرت برگزار خواهند کرد.

کنسرت اشوان یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷ در تهران

اشوان در مرکز همایش های برج میلاد در روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیط ها از ۴۵٫۰۰۰ تومان تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان متفاوت خواهند بود.

کنسرت علیرضا طلیسچی چهارشنبه ۱۳ تیر ۹۷ تهران

علیرضا طلیسچی در مرکز همایش های برج میلاد در روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیط ها از ۴۵٫۰۰۰ تومان تا ۱۴۵٫۰۰۰ تومان متفاوت خواهند بود.

کنسرت فرزاد فرزین جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ تیر ۹۷ در تهران

فرزاد فرزین در سالن میلاد نمایشگاه در روز جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ تیر ماه در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۰۰ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیط ها از ۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان متفاوت خواهند بود.

کنسرت مهدی جهانی چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ تهران

مهدی جهانی در مرکز همایش های برج میلاد در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیط ها از ۴۵٫۰۰۰ تومان تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان متفاوت خواهند بود.

کنسرت حسن ریوندی پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷ تهران

حسن ریوندی در سالن وزارت کشور در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه در دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیط ها از ۴۰٫۰۰۰ تومان تا ۳۰۰٫۰۰۰ تومان متفاوت خواهند بود.

کنسرت سیمین غانم پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ تیر ۹۷ تهران

سیمین غانم در تالار وحدت در روز پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه در سانس ۱۴:۰۰ اجرا خواهد داشت. قیمت بلیط ها از ۴۵٫۰۰۰ تومان تا ۱۱۵٫۰۰۰ تومان متفاوت خواهند بود.

کنسرت ایلیاس یالچینتاش چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ تیر ۹۷ در کیش

کنسرت الیاس یالچینتاش در جزیره کیش در سالن تالار شهر برگزار می شود و از نیمه شب تا پاسی از صبح ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که این کنسرت دو روز متوالی برگزار می گردد.

کنسرت تیر ۹۷

محمد امین اکرمی

۱۶ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی