علت مرگ آنتونی بوردن مجری و آشپز دلیل خودکشی و زمان دقیق مرگ

علت مرگ آنتونی بوردن مجری و آشپز دلیل خودکشی و زمان دقیق مرگ

مرگ آنتونی بوردن,علت مرگ آنتونی بوردن,علت خودکشی آنتونی بوردن

آنتونی بوردن سرآشپز و مجری معروف سی ان ان که در ایران نیز برنامه هایی ضبط کرده بود و در برنامه های مختلف آشپزی نیز او را احتمالا دیده بودید، درگذشت. علت مرگ آنتونی بوردن، خودکشی اعلام شده است. اما خودکشی وی مشکوک به نظر می رسد چراکه برای ضبط برنامه جدید خود به فرانسه سفر کرده بود.

جسد بی‌جان آنتونی بوردن جمعه ۱۸ خرداد در اتاق هتلی که در آن اقامت داشت، پیدا شد. دلیل خودکشی آنتونی بوردن مشخص نیست و فقط اطلاع داده اند وی خودکشی کرده است.

آنتونی بوردن پس از نوشتن یک کتاب پرفروش با عنوان «اسرار آشپزخانه» در سال ۲۰۰۰ پا به دنیا شهرت گذاشت و نخست اجرای برنامه «تور آشپز» را برعهده گرفت. پس از با برنامه‌ «آنتونی بوردن: بدون رزرو» برنده دو جایزه امی و نامزد جوایز بسیاری شد.

مرگ آنتونی بوردن,علت مرگ آنتونی بوردن,علت خودکشی آنتونی بوردن

بوردن سال ۲۰۱۳ به شبکه سی‌ان‌ان پیوست و خیلی زود با برنامه «بخش‌های ناشناخته» (Parts Unknown) به یکی از چهره‌های محوری این شبکه تبدیل شد. فصل دوازدهم برنامه او ماه پیش از سی‌ان‌ان پخش شد.

این چهره سرشناس دنیای سرگرمی و رسانه سال ۲۰۱۳ برنده جایزه پیبادی شد که به دستاوردهای برجسته در زمینه خدمات عمومی در تلویزیون،‌ رادیو و رسانه‌های اینترنتی اعطا می‌شود.

خودکشی بوردن با فاصله اندکی از خودکشی کیت اسپید از چهره‌های سرشناس دنیای مد صورت گرفته است.

بر اساس ادعای شبکه سی‌ان‌ان خودکشی مشکل روبه‌رشد در ایالات متحده آمریکا است و در دو دهه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

خودکشی آنتونی بوردن

محمد امین اکرمی

۱۸ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی