واقعیت تلخ این است که فرهنگ نوجوانی به زندگی بزرگسالی هم رسوخ کرده است. اینک در اجتماعی زندگی می کنیم که ما را به عنوان یک مصرف کننده می شناسد بیست و چهار ساعت در روز تحت فشار بازار فروش قرار داریم و آلت دست بخش تجاری قرار می گیریم. رهبران ما (در کشور امریکا)، ما را هدایت نمی کنند بلکه به دنبال نتایج نظرسنجی ها هستند. اعتقاد قدیمی مربوط به شرافت کارگری کم رنگ شده است. هر که تلاش زیاد می کند ساده لوح است و باهوش ترین افراد با کمترین تلاش بیشترین درآمد را دارند. چون تشکیل خانواده و تربیت فرزندان کار دشواری است بنابراین کسانی هم که در این راه تلاش می کنند ساده لوح به نظر می رسند.
موارد بالا تصویر ناامید کننده ای را نشان می دهد فرهنگ عامه مردم امریکا سطحی و آکنده از خودشیفتگی ا ست و کسانی که در چنین فرهنگی غوطه ورند پس از تمام شدن منابع تامین کننده خودشیفتگی شان یا پیر می شوند و یا دارایی ها یا مواد مخدرشان به آخر می رسد و هنگامی که تنها از خواب غفلت بیدار می شوند خود را با افسردگی مواجه می بینند. خانواده هایی که با هم مانده اند و برای یکدیگر وقت گذاشته اند و طرفدار ارتباط و علاقه مندی هستند در آینده وضع مطلوب تری خواهند داشت.
این مطلب توسط مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد