کلینیک زیبایی پارسیس یکی از بهترین مراکز زیبایی تهران برای رفع تمامی مشکلات پوست و مو با بهترین روش های موجود است. از آنجاییکه زیبایی پوست و مو برای همه افراد بسیار مهم است این مرکز با ارائه طیف وسیعی از خدمات به شما کمک می کند زیبایی و اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید. برای استفاده از خدمات این کلینیک شما می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید یا اینکه برای صرفه جویی در وقت به صورت اینترنتی برای جلسه مشاوره رایگان با پزشک مرکز وقت بگیرید. در کلینیک زیبایی لیزر پارسیس می توانید مشکل ریزش مو، چروک و پیری پوست و حتی بیماری های پوستی که سالهاست شما را آزار می دهند، درمان کنید.

چرا کلینیک زیبایی پارسیس

کلینیک زیبایی پارسیس با ارائه خدمات عالی به مراجعه کنندگان خود جایگاه ویژه ای در بین کلینیک های زیبایی تهران دارد. موقعیت جغرافیایی این کلینیک و نزدیکی به متروی میدان ولیعصر باعث شده از تمام قسمت های شهر به راحتی قابل دسترس باشد. کادر درمانی مجرب این کلینیک بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه داده و کمک می کنند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات زیبایی شما برطرف شود.

علاوه بر این طیف گسترده خدمات پوست و مو ارائه شده در کلینیک زیبایی پارسیس زحمت شما را برای رفتن به مراکز درمانی متعدد کم کرده و با خیال راحت می توانید تمامی مشکلات پوست و موی خود را در این مرکز برطرف کنید. محیط صمیمی، بهداشتی و زیبای کلینیک پارسیس تجربه ای منحصر به فرد برای شما رقم خواهد زد فقط کافی است که یکبار آن را تجربه کنید.

خدمات کلینیک پارسیس

همانطور که گفتیم در کلینیک پارسیس انواع خدمات پوست و مو برای بهبود ظاهر و زیبایی افراد ارائه می گردد. شما می توانید با استفاده از خدمات ارائه شده در این مرکز زیبایی و جوانی خود را بازیابی کنید. کادر صمیمی و مجرب این مرکز با مهارت بالای خود در انجام کارهای زیبایی، کمک می کنند با کمترین عوارض و با یک دوره نقاهت کوتاه مشکلات پوست و موی خود را برطرف نمایید. برخی از مهمترین خدمات این کلینیک به شرح زیر است:

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد (الکس تیتانیوم وآی پی ال)

لیزر موهای زائد یکی از مهمترین خدماتی است که در کلینیک های زیبایی ارائه می شود. در کلینیک پارسیس نیز می توانید با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر مو از جمله تیتانیوم و آی پی ال از موهای ناخواسته خلاص شوید و از پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید. خدمات لیزر در این مراکز به آقایان و خانم ها برای قسمت های مختلف بدن به صورت مجزا یا به شکل پکیج های فول بادی جهت کاهش هزینه ها ارائه می شود.

آر اف فرکشنال (ویواسه)

با استفاده از آر اف فرکشنال ویواسه در کلینیک پارسیس می توانید پوست خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ عوارض جانبی جوانسازی کنید. این دستگاه با میکرونیدل هایی از جنس طلا و رساندن گرما به عمق پوست ساخت کلاژن و الاستین را در پوست افزایش داده و باعث جوانسازی، سفت شدن و رفع چین و چروک های پوستی می شود. آر اف فرکشنال ویواسه یکی از بهترین و ایمن ترین دستگاه های آر اف سوزنی است که نتایج قابل توجهی را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

آر اف فرکشنال

 انواع تزریقات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی

تزریق فیلر، بوتاکس و مزوتراپی خدمات دیگری است که در کلینیک پارسیس برای افزایش زیبایی و اعتماد به نفس ارائه می شود. فیلر، بوتاکس و کوکتل های مزوتراپی مورد استفاده در این مرکز از بهترین برندها تهیه می شوند که ماندگاری بالا و اثرات قابل توجهی دارند. با این روش ها می توانید پوست و موی خود را زیباتر کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

برداشتن خال

با مراجعه به کلینیک پارسیس در یک محیط کاملا بهداشتی با بهترین روش های موجود می توانید انواع خال های عمقی و سطحی پوست را با کمترین جای زخم بردارید. خال های بدن انواع مختلفی دارند و می توان از روش های مختلف برای حذف آنها استفاده کرد. پزشک این مرکز پس از بررسی نوع خال ها بهترین روش ممکن را برای حذف آنها در نظر خواهد کرد.

سابسیژن

اگر از جای جوش و اسکار آکنه های قدیمی خسته شده اید با تکنیک سابسیژن می توانید پوست خود را بازسازی و صاف کنید. افراد زیادی به دلیل شدت جوش ها در دوران نوجوانی دچار اسکار جای جوش می شوند. این اسکارها به راحتی برطرف نشده و باید از درمان های پیشرفته برای آنها استفاده کنید. در کلینیک پارسیس علاوه بر سابسیژن در صورت لزوم از درمان های ترکیبی برای بازیابی پوست و کسب بهترین نتایج استفاده می شود.

مزونیدلینگ

مزونیدلینک یکی دیگر از خدماتی است که می توانید برای جوانسازی پوست، رفع تیرگی، جای جوش و آفتاب سوختگی و بسیاری از مشکلات دیگر در کلینیک پارسیس انجام دهید. مهارت بالای پزشک و پرسنل این مرکز در ارائه این خدمات کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست یابید.

طب سوزنی و امبدینگ

یکی از بی‌خطرترین و طبیعی‌ترین راه‌ها، استفاده از طب سوزنی و امبدینگ صورت است. در امبدینگ، با کاشت نخ در نقاط حساس، پوست صورت لیفت شده و به جوان‌سازی آن کمک می‌شود. نخ‌های مورد استفاده عموماً نخ های جذبی هستند. با جذب این نخ‌ها، لیفت و جوان‌سازی پوست انجام می‌شود. نقاط کاشت، ابعاد و تعداد نخ لازم، توسط پزشک تشخیص داده می‌شوند.

تعرفه خدمات زیبایی در کلینیک پارسیس

تعرفه خدمات زیبایی در کلینیک پارسیس بسیار مناسب است تا افراد بیشتری بتوانند بدون دغدغه هزینه های بالا مشکلات پوست و موی خود را برطرف کنند. برای اطلاع از این تعرفه ها می توانید با این مرکز تماس بگیرید یا به صورت حضوری برای مشاوره مراجعه نمایید. تعرفه جشنواره انواع خدماتی که در این کلینیک ارائه می شود در مقایسه با سایر کلینیک های پوست و مو بسیار کمتر است. این تعرفه کمتر همراه با ارائه بهترین خدمات است بنابراین می توانید از این فرصت استفاده کرده و زیبایی و سلامت خود را بهبود ببخشید.

نحوه رزرو وقت در کلینیک تخصصی پارسیس

روش های مختلفی برای رزرو وقت در کلینیک پارسیس جهت راحتی مراجعه کنندگان وجود دارد. شما می توانید برای رزرو وقت بدون نیاز به مراجعه حضوری با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید یا فرم آنلاین ارائه شده در سایت کلینیک تخصصی پارسیس را پرکرده و ارسال نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما وقت رزرو شود. این خدمات همه روزه ارائه می شود و شما به راحتی می توانید برای مراجعه به این کلینیک وقت بگیرید.