از چه موادی برای از بین بردن وز مو کمک بگیریم؟

9

برای افرادی که موهای وز خوردن موها اذیتشان می کند این مطلب را به صورت کامل خوانده خوب حالا برای از چه موادی برای از بین بردن وز مو کمک بگیریم این مواد در قسمت پایین برای شما در این مورد به طور کلی صحبت کرده ایم از بین بردن وز مو چندان کار سختی نمی باشد فقط باید یک از این مواد را گرفته و به موهای خود بزندی پس با ما همراه باشید.موهای شما نیاز به رسیدگی دارند ولی این مواظبت و رسیدگی به معنای هزینه زیاد نیست، شما می توانید با مواد طبیعی داخل آشپزخانه خود، بسیاری از مشکلات موهای تان را حل کنید.هیچ چیز بدتر از وز کردن موها نیست اما راه حل های ساده ای وجود دارد که می توانید تا حد زیادی از وز شدن موهای تان جلوگیری کنید.با آسمونی همراه باشید

آب گازدار:

اگر معمولا ترجیح می دهید برای خشک کردن موهای تان از سشوار استفاده نکنید و دوست دارید موهای تان به صورت طبیعی خشک شود و اگر موهای شما به دلیل رطوبت وز می کنند، یک روش خوب برای جلوگیری از این وز، استفاده از آب گازدار است، کافی است در حمام بعد از این مثل همیشه موهای تان را شستید و آبکشی کردید، در آخر یک بار موهای تان را با آب گازدار آبکشی کنید.

سرکه سیب:

یک راه حل طبیعی مؤثر دیگر برای جلوگیری از وز موها، استفاده از سرکه سیب است، روند استفاده از این راه هم خیلی شبیه استفاده از آب گازدار است یعنی در حمام مثل همیشه موهای تان را بشویید و در آخر مقداری مساوی آب و سرکه سیب را با هم مخلوط کنید و موها را با آن آب بکشید.

ماءالشعیر:

اگر موهایی فر و همیشه با حالت دادن آنها مشکل دارید، یک راه حل خوب استفاده از ماءالشعیر است، ماءاشعیر فر موهای شما را ثابت نگه می دارد تا موهای شما وقتی خشک می شود نیز مثل زمانی باشد که خیس است.کافی است تمام موها را به آن آغشته کنید.

نرم کننده طبیعی:

یک فرمول ویژه برای نرم کردن و حالت دادن موهای خشک شما. ۱فنجان مایونز را با نصف یک عدد آووکادو له شده مخلوط کنید و آن قدر بزنید تا حالت چسبی پیدا کند، این مخلوط را به موهای تان بمالید سپس موها را با یک کلاه پلاستیکی و با یک حوله داغ روی آن را بپوشانید، حدود ۰۲ دقیقه صبر کنید سپس موها را آب بکشید، برای نتیجه بهتر هفته ای یک بار این کار را تکرار کنید.

روغن زیتون و نارگیل:

این روغن ها برای مبارزه با وز بهترین دوستان شما هستند. برای این که موهای شما خیلی چرب به نظر نرسد مقدار کمی از این روغن ها را کف دست تان بریزید سپس میان موهای تان بمالید.

صاف کننده های سرامیکی:

اگر می خواهید موهای تان را با اتو صاف کنید، اتویی انتخاب کنید که صفحه های سرامیکی داشته باشد.برای این که موهای شما خیلی چرب به نظر نرسد مقدار کمی از این روغن ها را کف دست تان بریزید سپس میان موهای تان بمالید

منبع: پورتال آسمونی

myportal

۱۵ آذر ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی