شما با چند اکانت در اینستاگرام آنلاین شوید!!

3

مشکل بسیاری از افراد این بود که در اینستاگرام که کانکت می شدند فقط با یک اکانت می شد کانکت شد اما ورژن جدید اینستاگرام به گونه ای است که شما با چند اکانت در اینستاگرام آنلاین شوید!!اینستاگرام اپلیکیشین موبایلی می باشد که روزانه هزاران هزار می توان با آن کانکت شد پس شما با ما همراه باشید تا نکاتی درباره ی اینستاگرام بگوییم.مرحله آزمایشی استفاده از چندین حساب کاربری به صورت همزمان در نسخه اندروید اپلیکیشن اینستاگرام فراهم شد.

*************

تا به امروز کاربران اپلیکیشن محبوب اینستاگرام در صورتی می توانستند از حساب کاربری دوم خود در این برنامه استفاده کنند که ابتدا از حساب کاربری اولیه خود خارج شده و یا به اصطلاح لاگ اوت کنند. حال خبر خوش برای این قبیل از کاربران این است که امکان استفاده از چندین حساب کاربری به صورت همزمان و بدون لاگ اوت کردن برای برخی از کاربران خوش شانس نسخه اندروید اینستاگرام به صورت آزمایشی میسر شده است.همانطور که در تصاویر زیر می بینید این گروه از کاربران که یه صورت تصادفی انتخاب شده اند در قسمت تنظیمات (Setting) برنامه خود گزینه جدیدی را مشاهده می کنند که با استفاده از آن می توانند چند حساب کاربری را اضافه و ایجاد کرده و به راحتی و بدون لاگ اوت کردن بین حساب های کاربری ایجاد شده، سوییچ کنند.

*************

امکان استفاده از چندین حساب کاربری به صورت همزمان و بدون لاگ اوت کردن، مدت ها بود که از سوی بسیاری از کاربران این شبکه بزرگ اجتماعی مطرح می شد. تا این که امروز، این ویژگی در نسخه ۷٫۱۲٫۰ این برنامه مشاهده شد.بر این اساس، در قسمت پایینی بخش تنظیمات، (بالاتر از گزینه Log Out و پایینتر از Clear Search History) گزینه ای به نام Add Account اضافه شده که با انتخاب آن، یک حساب کاربری جدید ایجاد خواهد شد. پس از اضافه کردن حساب های کاربری مدنظر، یک نشانگر در قسمت بالایی و سمت چپ برنامه مشاهده خواهد شد که کاربر می تواند با انتخاب آن، بدون لاگ اوت کردن وارد هر یک از حساب های کاربری خود شود.

*************

تا به این لحظه، اینستاگرام واکنشی را در خصوص این ویژگی و انتشار این خبر از خود نشان نداده اما تصاویر گرفته شده از این برنامه به خوبی می تواند بیانگر اضافه شدن این ویژگی در نسخه اندروید این برنامه باشد.البته برخی از کاربران نسخه اعلام شده این برنامه، ویژگی مورد نظر را در اپلیکیشن خود مشاهده نکرده اند که این موضوع نشان دهنده، تصادفی بودن انتخاب کاربران برای استفاده آزمایشی از این ویژگی است. اگر شما نیز از نسخه ۷٫۱۲٫۰ این اپلیکیشن استفاده می کنید، سری به قسمت تنظیمات بزنید، شاید شما نیز یکی از کاربران خوش شانس این اپلیکیشن باشید.

منبع: پورتال آسمونی

myportal

۱۶ آذر ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی