نحوه انتخاب و ست کردن لباس شب

mo22936

در مطلب زیر آموزش انتخاب رنگ لباس شب بهمراه چگونگی ست کردن این لباس ها با کیف و کفش مخصوص آن را براتون گذاشتم امیدوارم که خانم های محترم این مطلب رو بخونند و از این اموزش ها لذت و استفاده کافی را ببرند.

لباس های شب معمولا بی هدف، به رنگ های مختلف نیستند. در حقیقت، رنگ های مختلف معانی متفاوتی دارند. که نکاتی را در این باب ارائه خواهیم کرد.

  mo22937

پوشیدن رنگ سیاه به شما وقار و جذابیت می دهد و شما را اعجاب آور می نماید

رنگ سیاه را برای لباس انتخاب کنید. رنگ سیاه به شما وقار و جذابیت می دهد و شما را اعجاب آور می نماید. تزئیناتی خاص، از قبیل توری روی دامن، گل های تیره روی لباس و حتی یک شال منحصر به فرد، رنگ سیاه را برجسته تر می کند.

mo22938

پوشیدن لباس سفید سلیقه ای ناب و احساسی خالص را نشان می دهد

لباسی به رنگ سفید انتخاب کنید. سفید سلیقه ای ناب و احساسی خالص را نشان می دهد. به همین دلیل است که لباس عروس سفید است. لباسی سفید، با وسایل براق روی آن، به شما جذبه خاصی می دهد.

  mo22939

پوشیدن لباس قرمز به معنای شور و اشتیاق است

لباس قرمز رنگ بپوشید. قرمز به معنای شور و اشتیاق است. یک لباس شب زیبای قرمز رنگ، تمام شب را روشن می کند. لباس های قرمز چین دار، از میزان تندی و غلظت رنگ قرمز می کاهد.

  mo22940

انتخاب لباس های رنگارنگ و گلدار معمولا باعث شادی می شوند

لباس هایی با پارچه های رنگارنگ را امتحان کنید. این نوع لباس ها معمولا باعث شادی هستند. چین، نوار، پولک و تکه دوزی این لباس ها را زیباتر می کند.

  mo22941

برای مجالس یک کیف چرم و یا مخمل نیز به همراه داشته باشید

مروارید، یاقوت کبود، زمرد، الماس و جواهرات بدل گزینه های خوبی برای جواهرآلات هستند. یک کیف نرم چرمی و یا مخملی نیز به همراه داشته باشید.

  mo22942

رنگ کفش و صندل تان را با لباس شب خود ست کنید

کفش مناسب بپوشید. یک جفت کفش پاشنه بلند براق شما را با لباس شبی که به تن دارید، زیباتر می کند. اگر می خواهید سندل جلو باز (لاانگشتی) بپوشید، حتما ناخن های پای خود را قبل از آن پدیکور کنید.

نکات و هشدارها
اگر نسبتا کوتاه قد هستید، لباس متوسط و یا بالای کمر بپوشید تا اندامتان را بهتر نشان دهد. دامن پف دار و شانه ها و آستین های اپل دار نپوشید. لباس کمر کوتاه شما را بلند قد و لاغرتر نشان می دهد.

زن های بلند قد می توانند همه نوع لباسی که قد بلند آنها را بهتر نشان دهد، بپوشند. لباس هایی به شکل حوری دریایی، برای شما گزینه مناسبی است و با آن زیباتر به نظر می رسید.

خانم هایی که اندام درشت تری دارند، بهتر است لباس راسته (column dress) با کت توری نازک و سبک بپوشند و از طرح های پیچیده در کمر، گردن و انتهای لباس استفاده نکنند.

منبع : WikiHow

myportal

۲۴ آذر ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی