نحوه ی درست کردن یک کوکو سبزی خوشمزه ی دو رنگ

7

کوکو سبزی از جمله غذاهایی می باشد که بسیار خوشمزه می باشد حالا ما برای شما نحوه ی درست کردن یک کوکو سبزی خوشمزه ی دو رنگ نیز در این بخش از سایت قرار داده ایم.البته این را به شما بگوییم که نحوه ی درست کردن یک کوکو سبزی خوشمزه ی دو رنگ بسیار ساده و راحت می باشد فقط کافی است که دستور زیرا به طور کامل بخوانید.

مواد لازم کوکوی سیب زمینی:

سیب زمینی ۳ عدد متوسط

تخم مرغ دو تا سه عدد

نمک و فلفل و ادویه به میزای دلخواه

طرز تهیه  کوکوی سیب زمینی:

سیب زمینی ها رو خام رنده کرده و تخم مرغ و نمک و فلفل و ادویه رو هم اضافه میکنیم. توی تابه مورد نظر روغن رو داغ کرده و مواد و ریخته و میزاریم، در تابه رو هم میزاریم تا یک طرفش کاملا پخته و سرخ بشه. بعد از پخت یک دیس که بزرگتر از تابه هست رو روی تابه قرار میدیم و تابه رو برمیگردونیم تا کوکو بدون آسیب دیدن از تابه خارج بشه.(فقط کافی یک طرف کوکو سرخ بشه)

مواد لازم کوکوی سبزی:

سبزی کوکو به میزان لازم ( به میزانی که برابر با مواد کوکوی سیب زمینی باشه)تخم مرغ ۴ تا ۵ عدد نمک و فلفل و ادویه به میزان دلخواه

طرز تهیه  کوکویسبزی:

کوکوی سبزی رو هم با تخم مرغ و نمک و فلفل و ادویه آماده میکنیم و توی همون تابه یک طرفش رو سرخ کرده و به همون شیوه ذکر شده از تابه خارجش میکنیم

مواد میانی:

پنیر پیتزا به میزان کافی زرشک و گردو زرشک و گردو رو کمی تفت میدیم و کنار میزاریم. سعی کنین از حداقل روغن استفاده کنین.توی ظرف سرو اول یکی از کوکوها رو قرار میدیم به صورتی که طرفی سرخ نشده روبه بالا باشه. در مرحله بعد اول پنیر پیتزا سپس گردو و زرشک و دوباره پنیر رو روی کوکو به ترتیب پهن میکنیم. در آخر هم لایه کوکوی دیگه رو از طرف سرخ نشده روی مواد میزاریم و کمی فشار میدیم و به مدت ۲۰ دقیقه تو فر که از قبل داغ شده میزاریم تا پنیر آب بشه و دو لایه بهم بچسبن.

منبع: آسمونی

myportal

۲۱ بهمن ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی