آیا در سال ۹۵ افزایش قیمت بنزین خواهیم داشت؟

آیا در سال 95 افزایش قیمت بنزین خواهیم داشت؟

بنزین یکی از پرمصرف ترین موادی است که در طول روز بسیاری از افراد استفاده می کنند و افزایش قیمت آن باعث افزایش بسیاری از محصولات مرتبط و حتی غیر مرتبط می شود. در این مطلب مصاحبه ی انجام شده با مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی را آورده ایم. با ما همراه باشید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای کشیک تامین بنزین مردم در ایام نوروز، گفت: تاکنون هیچ‌گونه برنامه و یا طرحی برای افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است.

سیدناصر سجادی با بیان اینکه از پنج شنبه هفته‌جاری ۲۷ اسفند ماه و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی اولین پیک مصرف بنزین نوروزی شکل می‌گیرد، گفت: هم اکنون کل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تامین بنزین و گازوئیل مردم در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای کشیک تامین بنزین مردم در ایام نوروز، تصریح کرد: هم اکنون تمامی اقدامات به منظور تامین مطلوب بنزین و گازوئیل مورد نیاز مردم در ایام نوروز انجام شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هم اکنون بیش از ۵ هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور در مدار بهره‌برداری قرار دارند، اظهار داشت: وضعیت ارائه خدمات در جایگاه‌های سوخت مورد ارزیابی قرار گرفته است و مشکلی برای عرضه سوخت در ایام نوروز وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه هم اکنون سطح ذخیره‌سازی بنزین کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد، بیان کرد: هم اکنون حجم ذخیره سازی بنزین کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

سجادی با بیان اینکه کشیک‌های تامین بنزین نوروزی نه تنها در تهران بلکه در تمامی استان‌های کشور راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه مشکل، انتقاد و یا پیشنهاد درباره وضعیت عرضه سوخت در جایگاه‌ها را با شماره تماس ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص احتمال افزایش قیمت بنزین در سال ۱۳۹۵، توضیح داد: تاکنون هیچ‌گونه برنامه و یا طرحی برای افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است.

به گزارش مهر، از ابتدای سال‌جاری تاکنون متوسط مصرف بنزین کشور حدود ۷۰.۶ میلیون لیتر در روز است به طوری‌ که در این مدت مصرف این فرآورده نفتی حدود دو درصد و معادل ۱.۵ میلیون لیتر در روز در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هفته جاری در گفتگو با مهر با بیان اینکه احتمال جهش مصرف بنزین کشور به بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر در روز وجود دارد، تاکید کرده است: قطعا در ۱۲ فروردین ماه سال‌جاری پیک جدید مصرف بنزین در کشور را شاهد خواهیم بود.

myportal

۱۳ فروردین ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی