کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام

کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام

در این مطلب برای شما بیوگرافی کامل و خواندنی از هنرمند مشهور کشور علی زندوکیلی را آماده کرده ایم. زندوکیلی خواننده ی سبک سنتی و تلفیقی است که این روزها بسیاری طرفدار صدای دلنشین و آثار به یاد ماندنی او هستند. در ادامه بیشتر با این خواننده آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

اینستاگرام علی زندوکیلی

alizandevakili

بیوگرافی :

علی زند وکیلی (زاده ۱۳۶۵ شیراز) خواننده و نوازنده است. فعالیت‌های هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باشد.
وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.

از جمله کارهای شاخص زند وکیلی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (زهره) اشاره کرد. او در زمستان ۱۳۹۲ آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد. علی زندوکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ به اجرای برنامه پرداخت.

کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام

آلبوم‌های زندوکیلی

میان تاریکی – ۱۳۹۰ (به همراه بابک غسالی)
عبور از مه – ۱۳۹۲ (به همراه هامون بهرامی‌مقدم)
دشت جنون – ۱۳۹۴
همنشین درد – ۱۳۹۴
یادی به رنگ امروز – ۱۳۹۴

کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام کاملترین بیوگرافی علی زندوکیلی / عکس اینستاگرام

myportal

۱۳ فروردین ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی