کاملترین بیوگرافی مانی کسراییان +‌ عکس

کاملترین بیوگرافی مانی کسراییان +‌ عکس

بیوگرافی کامل و خواندنی از مانی کسراییان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

عکس های کمیاب و دیدنی از مانی کسراییان هنرمند مشهور فیلم های سینمایی

كسرائيان بازيگري سينما را با فيلم «روزي كه هوا ايستاد» آغاز كرد. کسرائيان فعاليت هنری را با بازيگری تئاتر آغاز کرد و در نمايش هايی چون کبودان ، اسفنديار و سياوش به روايت من ايفای نقش نمود . وی نخستين بار در سال ۱۳۷۶ در فيلم « بانوی ارديبهشت » به کارگردانی رخشان بنی اعتماد مقابل دوربين قرار گرفت . او در سال ۱۳۸۰ براي اولين بار بازيگري در تلويزيون را با مجموعه «داستان يك شهر» تجربه كرد.
کسرائيان بازی در سری دوم مجموعه تلويزيونی « داستان يک شهر » را در کارنامه دارد ، عشق طاهر (۱۳۷۸) ، مانی و ندا (۱۳۷۹) ، هفت پرده (۱۳۷۹) ، جايی ديگر (۱۳۸۱) .
نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی دوباره با هم با حضور عوامل فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «دوباره با هم» با حضور «جمشید حیدری» تهیه کننده، «سحر قریشی» بازیگر، «مانی کسراییان» بازیگر، «مریم خدا بنده لو» بازیگر، «ماهان عبدی» بازیگر و «محمود گبرلو» مدیر جلسه و اهالی رسانه برگزار شد.

ازدواج و همسرداری » مشکلات ازدواج افسانه پاکرو و مانی کسراییا
تصویربرداری فیلم تلویزیونی «آقای عبدی نسب و بانو» به کارگردانی حمید اکرمی هم اکنون در تهران در حال انجام است و تاکنون ۴۰ درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است. یک شرکت در میدان فاطمی لوکیشن ابتدایی کار بوده و میدان انقلاب و چند منطقه در غرب تهران از دیگر لوکیشن های اصلی کار خواهد بود.

ضمن اینکه تدوین نیز به طور همزمان با تولید توسط حمید سیفی آغاز شده تا این تله فیلم برای پخش در روز نیمه شعبان از شبکه دوم سیما آماده شود. همچنین صداگذاری و ساخت موسیقی نیز به ترتیب توسط سامان وفایی و وحید چهل امیرانی انجام می شود. طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری این تله فیلم طی ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

افسانه پاکرو و مانی کسراییان در این تله فیلم با مضمونی کمدی در نقش مهناز و سامان، زوج جوانی ایفای نقش می کنند که هر بار برای برگزاری مراسم ازدواج خود با مانعی روبرو می‌شوند. زهره حمیدی،‌ روشنک عجمیان،‌ رضا رویگری،‌ حشمت آرمیده، وحید شیخ زاده و مهوش وقاری دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند.

حسن اسدی و مهران رستمی تهیه کنندگی «آقای عبدی نسب و بانو» را به طور مشترک و برای گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دوم سیما برعهده گرفته اند و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: محمد کرمانشاهی، دستیار كارگردان و برنامه‌ریز: شاهین غلامرضایی، عكاس: ساسان قاسمی، سعید حسینی.

کاملترین بیوگرافی مانی کسراییان +‌ عکس کاملترین بیوگرافی مانی کسراییان +‌ عکس کاملترین بیوگرافی مانی کسراییان +‌ عکس کاملترین بیوگرافی مانی کسراییان +‌ عکس کاملترین بیوگرافی مانی کسراییان +‌ عکس

myportal

۱۵ فروردین ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی