خبر فوت مهرداد اولادی + علت مرگ وی

خبر فوت مهرداد اولادی + علت مرگ وی

خبری که امروز جامعه ی ورزشی را مات و مبهوت خود کرد. درگذشت فوتبالیست جوان مهرداد اولادی بود. مهرداد اولادی که هم در  پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده و در تیم ملوان انزلی مشغول بازی بود. امروز در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت. پزشکان علت مرگ وی را سکته قلبی دانسته اند. در ادامه بیشتر درمورد دلایل فوت ناگهانی این ورزشکار محبوب صحبت خواهیم کرد. باما همراه باشید.

مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

مسئولین بیمارستان این خبر را تایید کردند و ایست قلبی را دلیل این واقعه شوک آور دانستند.

تمام اقدامات لازم برای احیای وی در بیمارستان شهدای تجریش صورت گرفت، اما متاسفانه علیرغم انجام اقدامات لازم، وی احیا نشد.

عباس اسماعیل بیگی رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه، پسرعمو و شوهر خواهر مرحوم اولادی در بیمارستان حضور داشتند، گفت: در حال حاضر این افراد در بیمارستان حضور دارند و سعید اولادی برادر مرحوم و اصغر رامش گر مدیر برنامه های اولادی در قائم شهر حضور دارند و در حال سفر به تهران هستند.

مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

پیکر مرحوم مهرداد اولادی راس ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه با اسکورت ویژه نیروی انتظامی از بیمارستان شهدای تجریش خارج شد.

* تشخیص علت ایست قلبی مهدی اولادی با پزشکی قانونی است

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی که ظهر امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت، روز دوم اردیبهشت و در زادگاهش، قادی کلای قائمشهر به خاک سپرده می شود.

myportal

۳۱ فروردین ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی