انزال طبیعی برای مردان چند دقیقه طول میکشد ؟

انزال طبیعی برای مردان چند دقیقه طول میکشد ؟

یکی از دغدغه های مردان امروز زود انزالی آنهاست. حالا بنا به هر دلیلی این مشکل هست و یک مسئله غیر قابل انکار می باشد. زود انزالی ممکن است بخاطر وضع بد اقتصادی و فشار های عصبی باشد ممکن است از تغذییه بد و حتی ممکن است از نظر روانی مرد مشکل داشته باشد. ما برای شما مطلبی آماده کردیم که زمان دقیق را به شما میدهد و این شما هستید که باید خود را محک بزنید.

بر اساس تحقیقی که در مجله International Society of sexual medicine منتشر شد ، زمان طبیعی برای انزال حدود یک تا دو دقیقه است. انزال زودرس به انزالی گفته می شود که مرد هیچ کنترلی روی آن ندارد و به قدری زودهنگام رخ می دهد که مرد و زن هیچ یک به رضایت جنسی نمی رسند. در واقع انزال در تمام مردان زودهنگام است اما تفاوت اصلی در توانایی کنترل این موضوع است. ناتوانی در کنترل غیرطبیعی است و نیاز به مشورت دارد.

اینکه ختنه روی رضایت جنسی مردان و طولانی تر شدن زمان رابطه جنسی تاثیر دارد یا نه نیز مدت هاست مورد بررسی قرار گرفته است. برخی مردان معتقدند که این طور است و برخی دیگر خیر. پیش از این گفته می شد که ختنه باعث کاهش میزان حساسیت آلت شده و به همین دلیل انزال را به تاخیر می اندازد اما متخصصان بسیاری بر این باورند که ختنه تاثیری بر زمانانزال ندارد و تنها از بروز برخی بیماری های جنسی پیشگیری می کند.

myportal

۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی