پشنهادهای مناسب برای هدیه ی روز معلم

پشنهادهای مناسب برای هدیه ی روز معلم

روز معلم نزدیک است و تمام دانش آموزان دغدغه ی این را دارند که برای معلمی دوستش دارند چی بخرند که او را خوشحال کنند و پیش او عزیز شوند. دوازدهم اردیبهشت روز معلم بهترین روز برای قدردانی کردن از استادان است ولی خب چه کادویی برای کدام معلم بخریم؟ در این مطلب برای شما یک سری پیشنهاداتی آورده ایم تا کار شما در این امر بسیار زیبا آسان شود.

انتخاب هدیه روز معلم:
همه معلم های گرامی از شاگردهایشان توقع هدیه ندارند و با یک تبریک ساده هم بی نهایت خوشحال می شوند اما اغلب خودمان دوست داریم هدیه ایی تهیه کنیم. اولین و قشنگ ترین پیشنهادم به شما دوستهای خوبم خرید یک شاخه گل به عنوان هدیه روز معلم است که مطمئنا استاد و معلمتان را خیلی خوشحال می کند.

پشنهادهای مناسب برای هدیه ی روز معلم

قشنگ ترین هدیه برای روز معلم خرید یک شاخه گل است

گاهی یک دست نوشته یا یک نامه می تواند قشنگ ترین هدیه دنیا باشد، به خاطر اینکه آن یادداشت پر از حرفهای دل است و مطمئنا به دل معلم عزیزتان هم می نشیند.
موقع هدیه دادن به معلمتان کارت پستال و کارت تبریک را هم فراموش نکنید.

 

پشنهادهای مناسب برای هدیه ی روز معلم

موقع هدیه دادن به معلمتان کارت پستال و کارت تبریک را فراموش نکنید

می توانید به عنوان هدیه روز معلم در این روز قشنگ با تهیه یک جعبه شیرینی یا شکلات و همینطور خرید یک کیک کوچک به دیدن معلم عزیزتان بروید و این طوری آن را شاد و خوشحال کنید.

کتاب می تواند مناسب ترین هدیه روز معلم باشد، اینطوری هر موقع معلمتان مشغول مطالعه آن کتاب شد به یاد شما می افتد.

 

پشنهادهای مناسب برای هدیه ی روز معلم

کتاب می تواند مناسب ترین هدیه روز معلم باشد

همچنین می توانید به عنوان هدیه روز معلم از انواع خوکار و خودنویس و همین طور لوازم تحریر استفاده کنید و مطمئن باشید که هدیه شما کاربردهای زیادی دارد.

پشنهادهای مناسب برای هدیه ی روز معلم

به عنوان هدیه روز معلم از انواع خوکار و خودنویس و لوازم تحریر استفاده کنید

یکی دیگر از هدایایی که در روز معلم خیلی پرطرفدار است انواع دکوری برای روی میز تحریر است که از بین این دکوری ها جاقلمی کاربرد بیشتری دارد و می شود گفت همه آن را می پسندند و از آن خوششان می آید.

 

پشنهادهای مناسب برای هدیه ی روز معلم

جاقلمی ها از پرطرفدارترین هدایا در روز معلم است

همچنین می شود برای هدیه روز معلم از انواع هدیه ها مثل کیف پول و عطر و هر چیز دیگری که فکر می کنید می پسندند استفاده کنید. امیدوارم توانسته باشم برای انتخاب هدیه به شما کمکی کنم و بهترین هدیه را برای معلم و استاد مهربانتان تهیه کنید. هفته معلم بر همه معلم های زحمتکش و دوست داشتنی مبارک.

 

myportal

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی