داستان جدایی ساسی و دنیا جهانبخش + پست پاک شده ساسی

داستان جدایی ساسی و دنیا جهانبخش + پست پاک شده ساسی

ساسان بافته معروف به ساسی پسر جوان اهوازی است که به تازگی سبک عوض کرده و هود را با همان چند آهنگ اولی که در سبک جدیدش کنتشر کرد در دل مردم ایرانی جا کرد. به این ترتیب او به تازگی خواننده محبوبی شده است و مردم حاشیه های او را هم دنبال میکنند. در پی همین حاشیه ها ماجرای جدایی او از دوست دخترهایش به شدت جالب شده است. با هم این اخبار را دنبال میکنیم.

اخیرا خبری در اینترنت و شبکه های مجازی پخش شده مبنی بر اینکه ساسی مانکن خواننده معروف رابطه خود را با دوست دختر خود دنیا جهان بخت بهم زده است که جنجال زیادی در صفحات اینستاگرام این دو نفر به پا کرده است.

ساسان یافته  با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ رپ فارسی است. وی در میانه دهه هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

در ژانویهٔ ۲۰۱۳ ، در اینترنت شایعاتی مبنی بر کشته شدن ساسی مانکن پخش شد که متعاقباً با انتشار آهنگ جدیدش (عاشقم کردی) در فوریهٔ ۲۰۱۳، جعلی بودن این خبر مشخص شد.

او سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور رفت و در آنجا زندگی می‌کند.

خانوم دنیا جهانبخت بطور کامل مشخص نیست چه کاره بوده و هست اما طبق شنیده ها او را مانکن لباس و مدلینگ معرفی میکنند اما هنوز عکس هایی از کارهای مدلینگ او دیده نشده است

او با داشتن بیش از ۱٫۳ میلیون فالوور در اینستاگرام رقیب تازه ای برای بازیگران نام آشنای ایرانی هست

در جدیدترین جنجال خبری ازدواج دنیا جهانبخت با ساسی مانکن خواننده بود

این خبر که در ابتدا شابعه به نظر می رسید رفته رفته رنگ واقعیت به خود گرفت و بصورت رسمی هم ساسی مانکن هم دنیا جهانبخت به رابطه بکدیگری اذعان کردند اما این رابطه چند ماه بطول نکشید که دنیا جهانبخت با پست عکسی از گریه خود خبر از جدایی از ساسی مانکن را دد

همین کافی بود بیکاران سایبری محلی برای تجمع خوب پیدا کنند تا این بحظه بیش از صدها هزار کامنت در آخرین پست دنیا جهانبخت دیده میشود تا جایی که او مجبور به پاک کردن آخرین پست خود شد اما همچنان این کامنت ها ادامه دار است

ماجرا به همینجا ختم نمیشود و سیل فحش در پیج ساسی مانکن هم ادامه دارد

پست جدایی با دنیا جهانبخت ساسی مانکن که حذف کرد

۱ بار میگم اونهایی که این همه جور درست کردن خجالت بکشن واقعا نمیفهمم یعنی چی ؟

 

۴ سال طلا تو فالورهای منه هیچ کس هیچ چیزی نمیگفت اونایی که هم میدونستن خودشونو به ندونستن زدن مادوستیم دوست اونقدر سخته ؟

 

 

(! من مشکلی ندارم بگم دوست دخترم کیه برخلاف بقیه دوستان قضیه دنیا هم نمیدونم چرا دارم توضیح میدم آقا من یک ناه با ایشون دوست بودمهفته دوم . ۲ جای بدنش رو اسم منو تتو مرد !! این یعنی چی ؟؟ این رفتار طبیعیه ؟ خیلی خیلی دختر خوبی هست . ولی واس من این حرکات نرمال نیست . مشکل منه که وقتی بهم زدم باز رفت تتو کرد ؟؟؟ حالا من باید چیکار کنم , شاید مشکل من بود که رو بازی کردم که قضیه انقدر بزرگ شد این رابطه مثل خیلی از رابطه های خودتون بود با یکی میسازید با یکی نه . حالا طرف از دوست داشتن تتو کرده هفته اول من باید چیکار کنم ! زود قضاوت نکنید ! لطفا خواهش میکنم .

myportal

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی