باشگاه ویژه بانوان برای خانم ها در شهر مشهد

مجموعه ورزشی پرداد

 

برای خانم هایی که در شهر مشهد زندگی می کنند و به دنبال یک باشگاه ورزشی ویژه بانوان هستند یک پیشنهاد خوب داریم. در این بخش یکی از بهترین باشگاه های ورزشی که به بانوان اختصاص دارد را معرفی می کنیم. نام این باشگاه: مجموعه ورزشی پرداد می باشد که با در نظر گرفتن نیازهای دختران و زنان برای تناسب اندام، یک مجموعه ای تخصصی را راه اندازی کرده است.

در باشگاه پرداد که در بلوار وکیل آباد واقع شده است امکانات VIP را دریافت می کنید. از ابتدای ورودی شما وارد پارکینگ اختصاصی و حیاط می شوید. اگر ماشین دارید می توانید ماشین خود را در پارکینگ این مجموعه پارک کنید و نگهبان کاملا مراقب خودرو شماست. بعد از پارک وارد لابی می شوید که باید در این بخش ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام کارت عضویت خود را دریافت می کنید و می توانید وارد مجموعه شوید.

بعد از ورود به محیط باشگاه, سمت راست شما رختکن و کمد لباس ها قرار دارید و سمت چپ سالن مجزا و اختصاصی اسپینینگ. لازم به ذکر است باشگاه دارای دو رختکن می باشد یکی در طبقه بالا و یکی پایین. بعد از تعویض لباس و پوشیدن لباس های ورزشی وارد محیط ورزشی می شوید که با توجه به رشته ی ورزشی که انتخاب کردید به همان سالن باید مراجعه کنید.

برخی از رشته های ورزشی این مجموعه: ایروبیک، پیلاتس، بادی بیوتی، تی آر ایکس، اسپینینگ، فیوژن، ایروبیک پیشرفته، پیلاتس قدرتی، ایرو فیتنس، ترامپولین، بادی پامپ، بادی بلید، ایرو جامپ و … می باشد. که با جدیدترین دستگاه ها و متدهای روز دنیا انجام می شود.

سونا، حوضچه آب سرد، جکوزی، حمام، ماساژ، کافی شاپ و… دیگر امکانات باشگاه پرداد است.

پیشنهاد می شود حتما از این مجموعه ورزشی بازدید کرده و ثبت نام کنید.

 

آدرس: مشهد – بین وکیل آباد ۵ و ۷ – مجموعه ورزشی پرداد

تلفن: ۳۶۰۱۲۵۶۸ – ۳۶۱۴۶۵۶۶

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۹ شب

سایت: www.PardadGym.ir

myportal

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی