فال روزانه برای شنبه ۱۸ اردیبهشت + تعبیر فال حافظ

فال روزانه برای شنبه 18 اردیبهشت + تعبیر فال حافظ

فال روزانه برای شنبه ۱۸ اردیبهشت به همراه تعبیر فال حافظ

بهتر است امروز نقاب را از چهره خود بردارید و صورت واقعی خود را به دیگران نشان دهید. شما انسان کامل و بی عیبی نیستید. پس لزومی هم ندارد به مردم اینگونه نشان دهید. این کار زندگی را برای خودتان دشوار می کند زیرا توقع ها از شما بیشتر می شود و وقتی نمی توانید انتظارها را برآورده کنید، هم خودتان و هم اطرافیان ناامید خواهند شد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل***سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

سبزپوشان خطت بر گرد لب***همچو مورانند گرد سلسبیل

تعبیر: انتظار معجزه دارید و ان معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را ه کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصوددست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم م خورد ک بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبالتان می آید

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست

تعبیر: درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز توجه ها به شما جلب خواهد شد و در هر جمعی که حاضر شوید همه چشم ها به شما خواهد بود. باید روی ارتباط های خود کار کنید. به صحبت های کوتاه اکتفا نکنید. موضوعات جالب و ارزشمندی پیدا کنید و در مورد آنها بحث و مکالمه داشته باشید تا حسابی خودتان را در دل شنونده ها خودتان را جا کنید. لبخند را فراموش نکنید. با عشقتان نیز گفت وگوهای مهربانانه و همراه با لبخند داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد***عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد***این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

 

فال روز متولدین تیر:

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر:  حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

 

فال روز متولدین مرداد:

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می گیرد و به شما گرما می بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی شود که به خاطر این انرژی های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام***و از خدا دولت این غم به دعا خواسته ام

عاشق و رند و نظربازم و می گویم فاش***تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام

تعبیر: برای رسیدن به دوت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است وای خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید. غم دلتان از بین می رود

 

فال روز متولدین شهریور:

شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی خواهید اما با یک دید کلی داشتن می توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

 

فال روز متولدین مهر:

اگر امروز تعطیل نیستید اجازه ندهید در محل کار جر و بحث ها از کنترل خارج شوند. یک نفر که به شما حسادت می کند سعی دارد شما را مجبور به عکس العمل نشان دادن بکند، این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود، آگاه باشید و اجازه ندهید آنها به مقصود خود برسند. امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وقتتان را همراه با خانواده و دوستان بگذرانید. یک مهمانی ناگهانی راه بیندازید و یا همراه با اعضای خانواده به پیک نیک بروید. از این ایده خوشتان نیامد؟ پس همراه با عشقتان در خانه بمانید، یک شام جدید که تا به حال نخورده اید را با همکاری همدیگر بپزید و یک شب رمانتیک را باهم بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر***زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی حاصل ما را بزن اکسیر مراد***یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی.

 

فال روز متولدین آبان:

امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دست از طلب ندارم تا کام من برآید***یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر***کز آتش درونم دود از کفن برآید

تعبیر: بسیار انسان سخت کوش و پشتکاری هستید و تا نتیجه ی کار حاصل نشود دست از عمل برنمی دارید. نتایج کارتان همیشه ماندنی است و بقیه نیز از آن استفاده می کنند. شما تا آخرین لحظات زندگی به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. به فقرا کمک کنید. نام شما و ذکر خیرتان همه جا بر سر زبانهاست.

 

فال روز متولدین آذر:

درست است که معمولا می توانید روی کارهایتان متمرکز شوید، اما امروز از آن روزهایی است که حال و حوصله آنهایی که پرحرفی و بدرفتاری می کنند را ندارید. اما بهتر است با آنها وارد بحث نشوید و اگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید تاییدی که نیاز دارند را به آنها بدهید و بهانه ای آورده و محیط را ترک کنید. اجازه ندهید این افراد روز شما را خراب کنند. امروز بد نیست قوانینی را که برای رابطه عاطفی خود تعیین کرده اید را از نظر بگذرانید. با خودتان فکر کنید که چه کارهایی را دوست دارید با شریک زندگی خود انجام دهید و چه کارهایی را دوست ندارید. اما در انجام این کار نیز سعی کنید جانب اعتدال را نگه داشته و به صورت منطقی عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم***تبسمی کن و جان بین که چون همی سپرم

چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست***بنفشه زار شود تربتم چو درگذرم

تعبیر: فرد تنهایی هستید. تنها کس شما دلتان می باشد. یار و دوستی ندارید. کسی از دردهایتان خبر ندارد. مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آنهانگوید که به ضرر خودتان از آناستفاده می کنند. نذری کرده اید اگر به حاجتتان رسیدید آن را حتما” ادا کنید

 

فال روز متولدین دی:

امروز تمرین کنید تا حالت های تدافعی و واکنش های سریع خود را ترک کنید و کنار بگذارید. خودتان را بالاتر از بقیه ندانید و به یاد داشته باشید همه انسان ها نقاط ضعفی دارند. لازم نیست بهترین کارها را انجام دهید. فقط منطقی باشید و روشی که مطمئن هستید درست است را ادامه دهید. از دیگران مشورت بگیرید اما منتظر تایید آنها نباشید. شما می توانید با رفتار منطقی دیگران را به خود جلب کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم***چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

غم غریبی و غربت چو بر نمی تابم***به شهر خود روم و شهریار خود باشم

تعبیر: از دست غریبی و بی کسی گله و شکایت نداشته باش این این تصمیمی است که خودت گرفته ای. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است از راهی که رفته ای برگرد. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است.

 

فال روز متولدین بهمن:

از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک می شود، بنابراین اگر می خواهید کاری را انجام دهید با انرژی زیاد به طرف آن بروید. فضای بسیار هماهنگ، مخصوصاً در رابطه با کارهای گروهی، حاکم است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله

 

فال روز متولدین اسفند:

برای این که به خانواده خود نزدیک شوید باید با آنها ارتباط برقرار کنید حتی اگر از آنها دور باشید. همانطور که خودتان هم به خوبی می دانید دوست داشتن تنها به حرف زدن نیست، پس محبت خود را در عمل نشان دهید. امروز را برای خودتان روز ارتباط با عزیزان بنامید. از لحاظ اقتصادی شما توانایی اینکه درآمد بیشتری داشته باشید را دارید. آن برنامه تجاری که در سر دارید را شروع کنید و به استقلال و آزادی اقتصادی برسید. یادتان باشد، این که بنشینید تا اوضاع خودش درست شود برای شما هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، از شما حرکت، از خدا برکت! مطمئن باشید اگر زمان و انرژی کافی بگذارید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. احساساتتان را خودتان به کسی که دوست دارید بگویید و کسی را واسطه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیر: فعلا” نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

myportal

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی