عکس مشخصات گلکسی اس ۷ اکتیو لو رفت

عکس مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو لو رفت

سامسونگ گلکسی اس ۷ اکتیو که تا همین چند وقت پیش در هاله ای از ابهام بود و بسیاری از افراد فکر می کردند که ساخت آن شایعه ای بیش نیست امروز تصاویرش در شبکه های اجتماعی و برخی وبسایت ها منتشر شد. این گوشی که در مقایسه با خانواده اس۷ تفاوت های ظاهری زیادی دارد به زودی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید عکس های بیشتری از Galaxy s7 active را ببینید.

ماه گذشته کمپانی سامسونگ تلویحا وجود گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو را تایید کرد. امروز سامسونگ ویتنام تصاویری از این گوشی منتشر کرده که واقعی به نظر می‌رسند.

پیشتر سامسونگ سابقه‌ی عرضه‌ی گلکسی اس ۶ اکتیو را داشته است و در حالی که شایعات پیرامون گلکسی اس ۷ اکتیو زیاد بود، این غول کره‌ای ماه گذشته وجود چنین محصولی را تایید کرد. امروز سامسونگ ویتنام تصاویری از گوشی جدید این کمپانی منتشر کرده که با توجه به لوگوی اپراتور AT&T، به نظر می‌رسد این عکس‌های واقعی هستند. با دیدن تصاویر محصول نهایی قطعا شگفت‌زده نشدید و این گوشی به نظر شما آشنا است.

در نگاه اول گلکسی اس ۷ اکتیو شباهت‌های زیادی با گلکسی اس ۶ اکتیو دارد ولی به هر حال باید مشخصاتی از سری اس ۷ داشته باشد. به جز جایگزین شدن پلی‌کربنات و لاستیک به جای بدنه‌ی شیشه‌ای پرچمدار سامسونگ، گوشه‌های این دستگاه از ضربه‌گیر (بافر) لاستیکی بهره می‌برد و از شیشه‌ی تقویت‌شده برای محافظت از دوربین استفاده شده است. ضمن اینکه دکمه‌های لمسی با دکمه‌های فیزیکی جایگزین شده‌اند. علاوه بر این، نکته‌ی جالب این است که دکمه‌ی هوم نسبت به دیگر دکمه‌ی صاف‌تر است و استفاده از حسگر اثر انگشت را توجیه‌پذیر می‌کند.

مطابق انتظار، گواهینامه‌ی IP68 گلکسی اس ۷ در مدل اکتیو نیز وجود دارد اما با استفاده از تکنولوژی‌های مربوط به افزایش مقاومت برای کار در شرایط سخت، ضد شوک و ضد ضربه بودن، کار در شرایط مرطوب و بارانی می‌بینیم که استانداردهای نظامی رعایت شده و بدون کوچکترین دغدغه نسبت به خرابی سخت‌افزار، می‌توانید هر جایی از گلکسی اس ۷ اکتیو استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر گلکسی اس ۷ اکتیو را از زوایای مختلف تماشا کنید:

عکس مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو لو رفت عکس مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو لو رفت عکس مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو لو رفت عکس مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو لو رفت عکس مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو لو رفت

myportal

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی