طرز تهیه چیزکیک لذیذ و خانگی برای کدبانوها

طرز تهیه چیزکیک لذیذ و خانگی برای کدبانوها

حتما نیازی نیست که برای درست کردن یک غذای عالی اسرار آشپزی را بدانید و در آن مهارت بسیار زیادی داشته باشید. بعضی غذاها هستند که تنها اسم های سختی دارند ولی به قدر ساده و خوشمزه هستند که خودتان هم تعجب میکنید. به عنوان مثال می توانید این چیزکیک را بدون داشتن مهارت خاصی در خانه درست کنید و خانواده را با آن خوشحال کنید. تنها از دستور زیر پیروی کنید و یک شب عالی برای همسر و خانواده بسازید

مواد مورد نیاز

۳۵۰ گرم بیسکویت

۱۲۰ گرم کره

۱/۳ پیمانه پودر کاکائو

۲۵۰ گرم پنیر خامه ای

۱/۳ پیمانه شکر

۲ قاشق چای خوری پودر وانیل

۱ پیمانه خامه ترش

۲۵۰ گرم خامه زده شده

۱ قاشق چای خوری پودر شکر

۶۰۰ گرم مربای آلبالو

بیسکویت ها را در مخلوط کن یا غذاساز آسیاب کنید. کره را آب کنید. ۳ قاشق چای خوری پودر کاکائو و کره را با بیسکویت مخلوط کنید و خوب هم بزنید.مواد را کف ظرف کیک بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه داخل یخچال قرار دهید.

داخل یک ظرف بزرگ پنیر خامه ای و شکر را هم بزنید تا نرم و یکدست شود. سپس وانیل و خامه ترش را به آن اضافه کنید و در نهایت خامه زده شده را اضافه کنید.

نصف مواد را داخل ظرف کیک بریزید و خوب پخش کنید. بقیه مواد را با پودر شکر و باقیمانده پودر کاکائو مخلوط کرده و هم بزنید. سپس آن را روی لایه قبلی بریزید و به مدت حداقل ۵ ساعت در یخچال نگهدارید.

اکنون چیز کیک آماده را برش دهید و هر برش را با مربای آلبالو تزئین کنید. می توانید با خاه زده شده اطراف کیک را تزئین کنید.

myportal

۱ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی