معروف تربن شایعه ها درباره افراد مشهور در سال ۲۰۱۶

معروف تربن شایعه ها درباره افراد مشهور در سال 2016

شایعه دور همیشه اطراف افراد مشهورد پرسه میزند. شایعات از قبیل جدایی مرگ بیماری و چه و چه و  واقعیت این است که نمی‌شود به چهره‌ای جهانی و سرشناس بدل شوی و پیه شایعات رنگارنگ را به تن نزنی. اخبارهای داغ داغ و از این جور دسته خبرها همیشه در آن ها شایعاتی در می آید چراکه پاپاراتزی ها زمانی که خبر ندارند شایعه درست میکنند ولی این مسئله را باید مردم قبول کنند که هر چیزی درباره افراد مشهور شنیدند باور نکنند.  دراین مطلب داغ ترین شایعات اخیر را دنبال میکنیم.

ماجرای کرملین با سکته‌های پوتین

معروف تربن شایعه ها درباره افراد مشهور در سال 2016
ماجرای غیبت یک هفته‌ای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از محافل عمومی در سال۲۰۱۳ باعث شد تا شایعه ابتلای او به بیماری سخت و سکته‌های پی‌در‌پی قلبی قوت بگیرد. رسانه‌های رسمی و غیررسمی تلاش کردند تا هر یک گمانه‌زنی‌هایی درباره وضعیت جسمانی و سلامت پوتین داشته باشند که مهم‌ترین آنها سرماخوردگی شدید رئیس‌جمهور روسیه و سکته‌های قلبی بود اما دیمیتری پسکوف سخنگوی پوتین خیلی زود به این شایعات بی‌اساس پایان داد و گفت: حال پوتین خوب است و به شوخی گفت او می‌تواند به‌راحتی انگشت طرف مقابل را بشکند.


شیمی‌درمانی سلنا گومز

معروف تربن شایعه ها درباره افراد مشهور در سال 2016

خبر ابتلای سلنا گومز خواننده به سرطان یکی از شایعاتی بود که ‌زندگی هنری و شخصی این خواننده را به شدت تحت‌تاثیر قرار داد. گومز دو سال قبل متوجه شد که به بیماری لوپوس که نوعی بیماری خود‌ایمنی است مبتلا شده است. او برای درمان اقدام کرد و روند درمان و فشار عصبی که به‌خاطر ابتلا به این بیماری بر او وارد شد، باعث شد که گومز در دوره‌ای بسیار لاغر و رنجور به‌نظر برسد. همین مسئله باعث شد که پاپاراتزی‌ها خبر معتاد شدن او را مطرح کنند. همچنین سبب شد گومز در مصاحبه با یکی از نشریات پرفروش درباره بیماری‌اش به‌طور غیرمستقیم صحبت کند و لاغری و وضعیت ظاهری‌اش را ناشی از یک دوره دارو‌درمانی معرفی کند. همین مسئله باعث شد تا پاپاراتزی‌ها دوباره دست به کار شوند و ماجرای شیمی‌درمانی و ابتلای گومز را به سرطان طرح کنند. ماجرایی که هرگز صحت نداشته است.


شایعه ابتلای بازیگر هالیوودی به ایدز

معروف تربن شایعه ها درباره افراد مشهور در سال 2016

شایعه ابتلای چارلی شین به ویروس اچ‌آی‌وی مثبت از آن دست شایعاتی بود که روزها و شب‌ها بر سر زبان‌ها بود و مدام در سایت‌ها و حتی نشریات مختلف طرح می‌شد. ماندگاری این شایعه بر سر زبان‌ها دلایل مختلفی داشت چرا‌که هر بار جزئیات قابل‌تاملی درباره بیماری چارلی شین مطرح می‌شد جزئیاتی که اگر از  زبان پاپاراتزی‌ها نقل می‌شد اما همچنان توسط هیچ منبع موثقی تایید نمی‌شد.

این شایعه چندین ماه ادامه داشت تا سرانجام خود چارلی شین به زبان آمد. او درباره ابتلایش به ویروس اچ‌آی‌وی صحبت کرد و پرده از واقعیت برداشت. البته بعدها مشخص شد که او توسط افرادی که از جزئیات بیماری‌اش مطلع بودند تهدید به افشاگری شده بوده و حق‌السکوت‌های زیادی به آنها پرداخته است. شاید اگر او این فشار را تحمل نمی‌کرد هرگز نمی‌گذاشت واقعیت فاش شود.


آمیتا باچان برای همیشه رفت‌!

معروف تربن شایعه ها درباره افراد مشهور در سال 2016

خبر درگذشت آمیتا باچان بازیگر سرشناس هندی یکی دیگر از شایعاتی بود که این بازیگر سینمای بالیوود را وادار به واکنش کرد. این بازیگر چند روز پیش به‌دلیل ضعف جسمانی و البته بیماری هپاتیت نوع‌B دچار کسالت شده بود و در خانه بستری بود. همین مسئله موجب شد تا پاپاراتزی‌ها خبر مرگ او را در رسانه‌ها به‌ویژه سایت‌های خبری مطرح کنند. اما آمیتا باچان خیلی زود از طریق وبلاگ شخصی‌اش این خبر را تکذیب کرد و گفت: هنوز خیلی زود است که مرا درون تابوت تجسم کنید. کسالت مختصری داشتم و ضعف جسمانی بر من غالب شده بود که به لطف خداوند در حال بهبود هستم. بیماری جسمی کمی ذهن و روان مرا هم تحت‌تاثیر خود قرار داده اما تلاش می‌کنم خیلی زود با سلامت و مصمم فعالیت‌هایم را ادامه دهم.

myportal

۱۳ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی