زیباترین رنگ ها و ترکیب رنگ ها برای سایه چشم

زیباترین رنگ ها و ترکیب رنگ ها برای سایه چشم

سایه چشم یکی از ارکان اصلی آرایش صورت مباشد که بیشتر برای مراسمات و مهمانی های خاص مناسب است. ولی آرایش همین مهمانی های خاص باید بی عیب و نقص باشد و برای همین سایه جشم میتواند به شما کمک زیادی بکند تا شما به شدت زیبا به نظر برسید. یکی از دلایلی که موجب میشود تا سایه چشم پرطرفدار باشد ترکیب رنگ ها و تنوع رنگ در سطوح مختلف آن است. در ادامه قصد داریم پنج ترکیب رنگ فوق العاده زیبا با هارمونی های مشخص را به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید:

طلایی و قهوه ای

این یکی از ترکیب رنگ هایی است که می توانید از صبح تا شب به کار ببرید. این ترکیب یک آرایش چشم دودی و در نتیجه شیک و جذاب ایجاد می کند. برای این آرایش سعی کنید از مداد یا سایه مشکی استفاده نکنید. از رنگ قهوه ای برای قسمت های تیره استفاده کنید. پیشنهاد من این است که قبل از آرایش صورت چشم ها را آرایش کنید. در این صورت اگر آرایش چشم خراب شود دیگر نگران خراب شدن باقی آرایش صورتتان نخواهید بود.

زیباترین رنگ ها و ترکیب رنگ ها برای سایه چشم

 

نارنجی سوخته و آبی تیره

با استفاده نارنجی سوخته روی پلک ها چشم را مرکز توجه قرار می دهید. آبی تیره روی خط مژه ها نیز تضاد زیبایی در آرایش چشم ایجاد می کند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که روی پلک سایه نارنجی سوخته بزنید و کمی از چین پلک بیرون بزند. سپس با استفاده از یک قلموی بسیار باریک روی خط مژه ها سایه آبی تیره بزنید.

زیباترین رنگ ها و ترکیب رنگ ها برای سایه چشم

 

کرم و خاکستری مایل به قهوه ای

ترکیب کرم مات و خاکستری مایل به قهوه ای یک آرایش چشم کلاسیک ایجاد می کند که برای هر مناسبتی کاربرد دارد. یکی از بهترین روش های مورد علاقه من برای این ترکیب این است که ابتدا کل پلک را سایه کرم مات بزنید و سپس روی چین پلک و گوشه های بیرونی سایه خاکستری مایل به قهوه ای.

زیباترین رنگ ها و ترکیب رنگ ها برای سایه چشم

 

صورتی رزی و شامپاینی

با آمدن فصل بهار این دو رنگ باید در کمد آرایش هر خانمی باشد. نحوه استفاده آن ساده است. ابتدا سایه شامپاینی را به پلک می زنید. از چین پلک بیرون بزند. سپس صورتی رزی را بالای پلک می زنید و در چین پلک متوقف می شوید. در نهایت سایه ها را ترکیب کنید.

زیباترین رنگ ها و ترکیب رنگ ها برای سایه چشم

 

آبی درخشان و سبز لیمویی

یکی از ترکیب رنگ های بهاری که هیچوقت نمی توانم کنار بگذارم آبی درخشان با سبز لیمویی است. این ترکیب رنگ یک ترکیب ساده و معمولی نیست. اگر می خواهید از این ترکیب در مصرف روزانه به کار ببرید بهتر است از آن ها به عنوان خط چشم استفاده کنید. سبز لیمویی را برای خط پلک بالایی و آبی درخشان را برای خط پلک پایینی به کار ببرید. همچنین می توانید سبز لیمویی را روی پلک بالایی تا خط چشم بزنید و کمی آبی درخشان در گوشه خارجی پلک بزنید و به سمت بالا ترکیب کنید.

myportal

۱۷ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی