آخرین وضعیت جسمانی سارا عبدلملکی در سال ۹۵

آخرین وضعیت جسمانی سارا عبدلملکی در سال 95

عکس بالا یکی از عکس های سارا عبدلملکی بازیکن تیم ملی راگبی قبل از تصادف رانندگی میباشد. همانظور که میدانید شب ۲۹ دی ماه سال قبل سارا در راه بازگشت از کرمانشاه دچار تصدف شدید رانندگی شد. این تصادف شروع ماجرا بود ولی همینجا تمام نمیشود. سارا عبدلملکی تحت حمایت خیلی از دوستاران ورزش و افراد مشهور قرار گرفت و حتی علی دایی پس از ملاقات با ایشون و دیدن وضعیت جسمانی و درد کشیدن ها در حالی که در شرایط بد مالی بودند اشک ریخت. ولی از این ها که بگذریم امروز حال سارا خوب است. در ادامه با هم از وضعیت کنونی سارا به شما خبر خواهم داد.

آخرین وضعیت جسمانی سارا عبدلملکی در سال 95

عکسی گه مشاهده میکنید چند وقت پیش توسط خود سارا در صفحه اینستاگرامش گذاشته و از تمرینات فیزیوتراپی اش گفته است. و کلی از آقای اسماعیلی متخصص فیزیوتراپی خود تشکر کرده است. امروز روحیه سارا عبدلملکی بسیار عالیست چون هر روز که میگذرد حال جسمانی او هم بهتر میشود همانطور که در عکس پایین مشاهده میکنید او میتواند روی پا های خود بایستد.

آخرین وضعیت جسمانی سارا عبدلملکی در سال 95

این عکس بازتاب زیادی در صفحات اجتماعی داشته است به طوری مهراب قاسمخانی یکی از حامیان سارا از دیدن این عکس بسیار  خوشحال شد و در صفحه شخصی خود با نوشتن یک جمله محبت آمیز خوشحالی خود را بروز داد.

آخرین وضعیت جسمانی سارا عبدلملکی در سال 95

این عکس را خود سارا عبدلملکی در کانال تلگرامی خود گذاشت و با این عکس دو خبر خیلی مهم را به طرفداران و حامیانش داد اولین خبر این بود که پیچ و پلاک دست چپ سارا باز شده و دست چپ او دیگر نیازی به پلاتین ندارد و خبر دوم آن بود که پلاتین های ترقوه و کمر که حیاتی ترین پلاتین اوست تا هفت ماه آینده خارج میشود.

با آرزوی بهتر شدن سارا عبدلملکی

تیم سبک زندگی دکتر سلام

myportal

۲۰ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی