گروه های یورو ۲۰۱۶ فرانسه مشخص شدند

گروه های یورو 2016 فرانسه مشخص شدند

ساعاتی پیش پاریس میزبان ستارگان قدیم فوتبال دنیا بود و قرعه کشی تاریخی با با نظارت و صحنه داری رئیس محترم فیفا اینفانتینو برگزار شود. در این قرعه کشی گروه های یورو۲۰۱۶ مشخص شدند.  امسال اولین سالی است که جام ملت های اروپا با ۲۴ تیم برگزار میشود و فرانسه میزبان این رقابت ها میباشد. این رقابت ها در تابستان پیش رو برگزار خواهد شد. لاز به ذکر استکه داوید ترزگه قرعه فرانسه را از گلدان بیرون کشید.

گروه های یورو 2016 فرانسه مشخص شدند

مراسم قرعه کشی در ماخ کنگره پاریس انجام شد و بیزنته لیزارازو، مدافع سابق تیم ملی فرانسه و رود گولیت، کاپیتان سابق تیم ملی هلند، اجرای مراسم را بر عهده داشتند.

گروه های یورو 2016 فرانسه مشخص شدند

این مراسم باشکوه با حضور مربیان سرشناس تیم های اروپایی برگزار شد که در ابتدا بعد انجام جشن و سرور و خواندن آهنگ های فرانسوی برای حضار، ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا، قهرمان دوره قبل، با جام روی صحنه آمد و گفتگوی کوتاهی با مجریان مراسم داشت.

گروه های یورو 2016 فرانسه مشخص شدند

قرعه کشی با دعوت از چهار بازیکن که در دوره های مختلف زننده گل های قهرمانی تیم های شان بودند، آغاز شد؛ آنتونین پاننکا(جمهوری چک-۱۹۷۶)، الیور بیرهوف(آلمان-۱۹۹۶)، دیوید ترزگه(فرانسه-۲۰۰۰) و آنجلوس کاریستیس(یونان-۲۰۰۴). جانی اینفانتینو هم مانند همیشه به این جمع اضافه شد تا در این قرعه کشی هم نقش فعالی داشته باشد.

گروه های یورو 2016 فرانسه مشخص شدند

  • نتیجه قرعه کشی جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ به قرار زیر است:

گروه A: فرانسه، آلبانی، رومانی، سوئیس

گروه B: انگلیس، ولز، اسلواکی، روسیه

گروه C: آلمان، ایرلند شمالی، لهستان، اوکراین

گروه D: اسپانیا، ترکیه، جمهوری چک، کرواسی

گروه E: بلژیک، جمهوری ایرلند، سوئد، ایتالیا(گروه مرگ)

گروه F: پرتغال، ایسلند، مجارستان، اتریش

myportal

۲۰ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی