فیلم شلیک گاز اشک آور در استودیو برنامه خندوانه

فیلم شلیک گاز اشک آور در استودیو برنامه خندوانه

شنیده های موثق حاکیست دیشب هنگام ضبط برنامه خندوانه درگیری کوچکی بین چند نفر از شرکت کنندگان پیش آمد که در ادامه، یکی از آنها به گاز اشک آور متوسل شد و این اقدام عجیب علاوه بر ایجاد وقفه در مراحل ضبط برنامه، وحشت و ناراحتی و اشک و سوزش چشم و سرفه های حاضران را هم در پی داشت. همچنین یکی از شرکت کنندگان برنامه، به بیمارستان اعزام شد. از قضا امروز بعد از ظهر یکی از دست اندر کاران خنوانه مصاحبه ای انجام داده که صحت این خبر را تأیید کرده است. و در ادامه گفته است که :

شب گذشته هنگام ضبط برنامه دو نفر از شرکت کنندگان حاضر در استدیو برنامه “خندوانه” با هم درگیر شدند و یکی از آنها به استفاده از گاز اشک آور متوسل شد.

وی تصریح کرد: فردی که از گاز اشک آور استفاده کرد توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و در حال حاضر تکلیف وی مشخص نیست و ما هم خبری از آنها نداریم.

وی خاطرنشان کرد: فقط از مردم می خواهم به این خبر دامن نزنند چرا که بعد از ضبط صد ها قسمت از “خندوانه” این اولین باری است که چنین اتفاقی در استدیو برنامه می افتد و چنین اتفاقی بی سابقه بوده و در ضمن هیچ ربطی به گروه “خندوانه” و عوامل ما نداشته و کاملا شخصی بوده است.

-متاسفانه فیلمی در دسترس نیست ولی به محض منتشر شدن این فیلم شما میتوانید در پرتال دکتر سلام آن را مشاهده کنید.

myportal

۲۱ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی