۵ طلاق هالییودی که گران ترین طلاق های دنیا شدند

5 طلاق هالییودی که گران ترین طلاق های دنیا شدند

در شهری که تو عکس بالا مشاهده میکنید هزاران طلاق و جدایی پر سر و صدا اتفاق افتاده است و لنز اکثر دوربین های آمریکایی به سمت این شهر چرخیده است. برای همین یک سری طلاق ها که خیلی در دنیا بازتاب داشته است گران ترین طلاق های دنیای هالیوود نام گرفته است که ما در این مطلب قصد داریم پنج مورد از طلاق ها را به شما معرفی کنیم. افرادی که معرفی میشوند از گمنام های هالییوود نیستند و همه ی شما آن ها را میشناسید.

۵- تام کروز و نیکول کیدمن (Tom Cruise & Nicole Kidman  ) :

5 طلاق هالییودی که گران ترین طلاق های دنیا شدند

 زوج تام کروز و نیکول کیدمن در دهه ی ۹۰ میلادی یکی از رویایی ترین پیوندهای هالیوودی محسوب می شد. به نظر می رسید که این دو عاشقانه یکدیگر را دوست دارند اما در نهایت این زوج اعلام کردند که از یکدیگر جدا خواهند شد. این جدایی البته بی هزینه نبود و گفته می شود که تقسیم اموال ۹۰ میلیون دلار هزینه برداشته است.


۴- مدونا و گای ریچی (Madonna & Guy Ritchie ) :

5 طلاق هالییودی که گران ترین طلاق های دنیا شدند

ازدواج کارگردان مطرح سینما با خواننده مشهور و پرطرفدار آمریکا قرار بود که با وجود فرزندان مشترکی که داشتند پابرجا بماند اما در نهایت دامنه اختلافاتشان زبانه کشید و پس از ۸ سال از یکدیگر جدا شدند. رقم قطعی درباره تقسیم اموال این دو در زمان جدایی در دسترس نیست اما اکثر منابع از رقم ۹۰ الی ۹۲ میلیون خبر داده اند.


۳ – استیون اسپیلبرگ و امی اروینگ (Steven Spielberg & Amy Irving ) :

5 طلاق هالییودی که گران ترین طلاق های دنیا شدند

استیون اسپیلبرگ یکی از مطرح ترین و البته ثروتمندترین سینماگران هالیوود می باشد اما در سالهای گذشته بخشی از ثروت عظیمش را در راه جدایی از همسر سابقش از دست داده است. اسپیلبرگ در دهه ی هشتاد با امی اروینگِ بازیگر ازدواج کرده بود اما این دو در سال ۱۹۸۹ تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند. البته این جدایی ابدا کم هزینه نبود چراکه اسپیلبرگ مجبور شد ۱۰۰ میلیون دلار بابت این جدایی پرداخت کند!


۲- آرنولد شوارتزنگر و ماریا شریور ( Arnold Schwarzenegger & Maria Shriver ) :

5 طلاق هالییودی که گران ترین طلاق های دنیا شدند

داستان رابطه جنجالی آرنولد شوارتزنگر با خدمتکارش و پسر بزرگی که از این رابطه داشت ، تا مدتها رابطه شوارتزنگر و شریور را تیتر خبرگزاری های سینمایی کرد تا اینکه آنها پس از ۲۵ سال تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند. با توجه به اینکه همسر شوارتزنگر از خانواده کندی ها ( رئیس جمهور سابق ایالات متحده بود ) بود و به تنهایی صاحب ثروت زیادی بود، گفته می شود که جدایی این دو روی هم رفته ۲۰۰ میلیون دلار هزینه را شامل شد! یعنی با یک حساب سرانگشتی می توان گفت به ازای هر سال زندگی مشترک ، این دو ۸ میلیون دلار هزینه متحمل شدند!


۱- مل گیبسون و رابین مور ( Robyn Moore & Mel Gibson ) :

5 طلاق هالییودی که گران ترین طلاق های دنیا شدند

مل گیبسون و رایان مور در طی مدت زمان ۳۱ سال زندگی مشترکشان صاحب ۷ فرزند شدند و به نظر می رسید که دیگر ثبات زندگی شان بر همگان اثبات شده باشد. اما در نهایت در سال ۲۰۱۱ مل گیبسون اعلام کرد که از همسرش جدا خواهد شد. این تصمیم اصلا برای گیبسون راحت نبود چرا که وی آنطور که برخی منابع اعلام کرده اند، مجبور شده ۴۲۵ میلیون دلار ناقابل برای این جدایی پرداخت کند! به همین جهت و با استناد به این رقم عجیب و غریب ، به نظر می رسد که گیبسون با فاصله بسیار زیاد به دیگر همکارانش، سینماگری است که تا به امروز بیشترین مبلغ را برای جدایی از همسرش پرداخت کرده است.

myportal

۲۵ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی